• Link został skopiowany

Współpraca Zalando i Paco Rabanne to coś, na co czekaliśmy! Ekskluzywna, ponadczasowa kapsuła dostępna tylko na Zalando

Paryski dom mody Paco Rabanne prezentuje kapsułę zainspirowaną ponadczasowym DNA marki, dostępną wyłącznie na Zalando. Współpraca Zalando i Paco Rabanne to ukłon w stronę nowej generacji klientów produktów luksusowych. Składa się z 40-częściowej kapsuły, wśród której są m.in. słynne torebki z łańcuszkiem, mieniące się jak dyskotekowa kula spódnice, a także topy i sukienki w wyrazistych kolorach.
Fot. Zalando

Współpraca Zalando x Paco Rabanne

Zalando, jedna z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, wraz z nowoczesnym domem mody Paco Rabanne prezentują kapsułę na sezon wiosna-lato 2023. Dzięki wizualnej uczcie złożonej z soczystych kolorów i dynamicznych fasonów, kapsuła stymuluje zmysły wzroku, dotyku i dźwięku. Każdy element został przemyślany i wykonany tak, aby wzbudzać emocje i zachęcać miłośników i miłośniczki mody do odkrycia swojej najbarwniejszej strony.

Zalando x Paco Rabanne
Zalando x Paco RabanneFot. PR Zalando

Kapsuła składa się z 40 elementów: 20 ubrań, 17 dodatków i 3 modeli butów, inspirowanych kultowymi stylizacjami Paco Rabanne. Jej mocnymi stronami są wykorzystanie metalu i wybór innowacyjnych fasonów połączonych z żywymi, letnimi kolorami.

Kapsule Paco Rabanne dla Zalando towarzyszy kampania, w której występują twarze nowej generacji: francuska piosenkarka i autorka tekstów Crystal Murray, modelka i DJ-ka Dustin Muchuvitz oraz modelka Aj Yel. Stylizacje zostały stworzone przez Glena Mbana i są wyrazem radości i zabawy modą poprzez odkrywanie na nowo luksusu w indywidualnym wymiarze.

Zalando x Paco Rabanne
Zalando x Paco RabanneFot. PR Zalando
 Kapsuła Paco Rabanne stanowi kolejny, duży krok, by stać się miejscem pierwszego wyboru dla mody z kategorii Designer. Dzięki doświadczeniu dostarczamy naszym klientom luksusowych inspiracji modowych i łączymy ich z markami w wyjątkowy, spersonalizowany sposób. Nasza współpraca z domem mody Paco Rabanne ucieleśnia ten kierunek, łącząc kreatywną wizję marki z różnorodnym i inspirującym doświadczeniem zakupowym, które oferujemy nowej generacji klientów produktów luksusowych w kategorii Designer.

- mówi Lena-Sophie Röper, Director Designer & Luxury w Zalando.

Kolekcja będzie dostępna tylko na Zalando na 25 europejskich rynkach od 12 kwietnia.

Więcej o: