Nowa kolekcja H&M stworzona w Caseyem Cadwalladerem, dyrektorem kreatywnym Mugler, łączy historię słynnego domu mody z teraźniejszością. Obok nowości w sieciówce będzie też dostępna seria limitowanych remake'ów archiwalnych, które są hołdem w kierunku znaczenia domu mody Mugler na wybiegach w latach 80. i 90.
Ubrania spod ręki mistrza wolności słowa, wysokiego glamour i odważnego stylu będą teraz dostępne dla ludzi z całego świata!
Współpraca z H&M to naprawdę zaszczyt. Kolekcja jest celebracją wszystkiego, co definiuje Muglera jako dom, a każdy element jest autentycznym Muglerem, od body, które stały się naszym znakiem rozpoznawczym, po odważne krawiectwo czy po prostu dżinsy
- mówi Casey Cadwallader.
Wszyscy mieliśmy zaszczyt poznać Manfreda i czujemy się bardzo wyjątkowo, że był zaangażowany na początkowych etapach razem z Casey i domem Mugler. Casey wykonał niesamowitą pracę, oddając hołd historii i archiwum, jednocześnie czyniąc kolekcję całkowicie współczesną. Pod jego kierownictwem Mugler stał się jednym z najbardziej innowacyjnych i ekscytujących domów na dzisiejszym rynku mody"
– mówi Ann-Sofie Johansson z grupy H&M.
Mugler x H&M fot. H&M
W kolekcji znajdziemy charakterystyczne dla domu mody Mugler projekty z mocno zaznaczoną linią ramion i podkreśloną talią. Na uwagę zasługują gorsety, kultowe już jeansy z czarnymi wstawkami i oryginalne body z wycięciami.
W sieci krąży już teledysk, stworzony na potrzeby kampanii. Performance z udziałem wschodzących gwiazd, Amaarae, Shygirl, Eartheater i Arca, to nowa wersja tanecznego przeboju Stardust „Music Sounds Better With You" z 1998 roku. Idealnie oddaje ducha kolekcji!