Na tle bogatych faktur wielkomiejskiej scenerii, kampania podkreśla twórcze kontrasty i zachęca do społecznej otwartości. Zróżnicowanej obsadzie, sportretowanej na ulicach Los Angeles, przewodzą gujańsko-amerykański raper i wokalista SAINt JHN, aktorka Myha'la Herrold i aktor Kieran Culkin ze Stanów Zjednoczonych, a także Sheila Atim – ugandyjsko-brytyjska aktorka, wokalistka, kompozytorka i dramatopisarka. Obok nich występuje Cherokee Jack – rdzenny Amerykanin, model oraz aktywista na rzecz ochrony wody i klimatu – amerykańska modelka Rebecca Longendyke, chińska modelka Shu Pei oraz model Xu Meen z Korei Południowej.
Kampania wiosna-lato 2023 Fot. COS/Glen Luchford
Inspiracja może pochodzić z każdego miejsca: ulic miasta, budynków czy studia zdjęciowego. Pokazuje to, urodzony w Wielkiej Brytanii i mieszkający w Los Angeles, fotograf Glen Luchford, który uchwycił nastrój sezonu w serii wciągających kadrów.
Kolekcja ready-to-wear COS jest dyskretnym wyrazem luksusu – mistrzostwem mody, która wiecznie trwa. Przywiązujące uwagę do konstrukcji, form i kształtów, krawiectwo nabiera nowych postaci w wydaniach z lekkiego lnu i bawełny seersucker. Miękkie skórzane kurtki i prochowce o wyraźnej strukturze dodają charakteru codzienności lub nabierają wieczorowej rangi. Angielskie koronki lekko układają się na ciele, a odręczne wzory abstrakcyjnych kwiatów zdobią komplety w świeżych kolorach. Nowy sezon jeszcze bardziej podkreśla rolę rzemiosła przez linię okularów COS × LINDA FARROW.
Kampania wiosna-lato 2023 Fot. COS/Glen Luchford
W stylizacjach autorstwa Suzanne Koller, swobodne, letnie sylwetki i strukturalne fasony występują w starannych kombinacjach – stworzonych na przejściowy okres. Wyraziste odcienie zieleni kontrastują z nowoczesnymi, naturalnymi tonami. Nieustannie eksponowane jest wyrafinowane rzemiosło i działania na rzecz ekonomii w zamkniętym obiegu surowców.
Kampania wiosna-lato 2023 Fot. COS/Glen Luchford
COS to marka mody inspirowanej współczesną kulturą i sztuką. W siedzibie w Londynie tworzy projekty, które słyną z nowoczesnych interpretacji klasyki i kolekcji, których elementy trwają przez wiele sezonów. Z dążenia do najwyższej jakości i zaangażowania w zrównoważony rozwój rodzi się wyjątkowe podejście COS do projektowania: unikalne połączenie funkcjonalności i stylu. Elementy eksperymentalnego wzornictwa i innowacje materiałowe regularnie podlegają zmianom, by nieustannie oferować najnowocześniejszą modę i odpowiedzialnie korzystać z materiałów: pochodzących z recyklingu, odnowionych lub pozyskanych w zrównoważony sposób.
Pierwotnie jako projektantka mody, Linda Farrow założyła swoją markę w 1970 r. i była jednym z pierwszych twórców, którzy traktowali okulary przeciwsłoneczne jako pełnoprawne modowe akcesoria. Obecnie, po ponad 50 latach, LINDA FARROW jest globalną marką mody, która na pierwszym miejscu stawia najwyższą jakość swoich projektów. Popularność wśród gwiazd – takich jak Gigi i Bella Hadid, Rihanna, Beyonce, Kendall Jenner, Hailey Bieber i Lady Gaga – oraz liczne stałe współprace z najbardziej uznanymi projektantami mody świata sprawiają, że tempo Lindy Farrow nie przejawia żadnych oznak spowolnienia.