Beyond Age, czyli najnowsza kampania marki Elementy, udowadnia, że produkty brandu są dla wszystkich. Minimalistyczne stroje z powodzeniem pomogą w stworzeniu kapsułowej garderoby, która wykorzystamy więcej niż raz. Nieprzypadkowe są także gwiazdy kampanii. Tym razem polska marka zaprosiła do współpracy modelkę Asię Piwkę oraz artystkę Lidię Popiel. Firma swoim wyborem chciała podkreślić, że tworzy ubrania, które może nosić każda kobieta niezależnie od tego, co lubi nosić ani ile ma lat.
Co się znalazło w kolekcji na jesień-zimę 2022? Klientki mogą skusić się m.in. na swetry, spódnice za kolano, wełniane płaszcze, proste marynarki, luźne spodnie oraz koszule. Produkty utrzymane są w stonowanej kolorystyce takiej jak czerń, beż oraz szary. Firma skusiła się jednak na odrobinę szaleństwa w postaci kolorowych dodatków. W ofercie Elementy znajdziemy szaliki i czapki w takich barwach jak czerwień, pudrowym różu, baby blue i kobalcie. Polska marka postawiła również na sprawdzone tkaniny wełnę merino, a także kaszmir.
Kolekcja jest już dostępne w butikach stacjonarnych oraz sklepie internetowym marki.
Zobacz też: najmodniejsze sukienki na zimę z wyprzedaży.