Ania Kruk zachęca do pomagania. Kampania I Got You łamie kolejne tematy tabu wśród społeczeństwa

Polska marka Ania Kruk właśnie zaprezentowała nową kampanię. Założycielka firmy chciała nie tylko zaprezentować swój asortyment, ale przy okazji także zwrócić uwagę klientów na wiele problemów społecznych, z którymi znaczna część z nas często się boryka.

Ania Kruk udowodniła, że znane firmy z powodzeniem mogą angażować się w różne ważne społecznie tematy. W ostatnich kampaniach poruszała tematy, z którymi identyfikowało się wiele jej klientów. Teraz nie mogło być inaczej. I Got You zwraca m.in. uwagę na samotność podczas świąt. To z założenia powinien być radosny czas, który spędzimy w gronie kochających nas osób, jednak nie dla każdego takie właśnie jest. Firma Ania Kruk w swojej najnowszej kampanii zachęca do dołożenia swojej "cegiełki" tym, którzy potrzebują naszej pomocy.

Nowa kampania Ania KrukNowa kampania Ania Kruk Fot. Klaudia Kocielska / Ania Kruk

Marka zaprosiła tym razem do współpracy Aleksandrę Dejewską (terapeutkę), Klaudię Kucier (promotorkę selflove i samoakceptacji) oraz Sebastiana Nowaka (autora bloga o niepłodności). W ten sposób firma chce także podkreślić, jak ważna w życiu jest różnorodność.

Nowa kampania Ania KrukNowa kampania Ania Kruk Fot. Klaudia Kocielska / Ania Kruk

Każdy z rozdziałów kampanii poruszał inny temat, ale sprowadzał się do nauki akceptacji samego siebie. Bohaterowie, których zaprosiliśmy w grudniu, pomagają innym przejść tę niełatwą drogę. Pokazują, że nie jesteś sam/a.

- powiedziała Ania Kruk, prezeska marki. Firma po raz kolejny współpracuje z osobami, z którymi dzieli podobne wartości. W kampanii podkreśla również, jak ważna jest akceptacja tematów, które w naszym środowisku wciąż uznawane są za swego rodzaju tabu, a należą do nich: pomoc psychologa, samoakceptacja w rozmiarze plus size oraz rozmowy o emocjach wśród mężczyzn.

 

Zobacz też: najmodniejsze kolczyki na święta.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.