Przez tydzień użytkowniczki i użytkownicy platformy Avanti24.pl będą mogli skorzystać z najlepszych rabatów, przygotowanych specjalnie z okazji Black Week przez topowe marki z branży mody i urody. Wśród tegorocznych partnerów strefy są: Mohito, Answear, Eobuwie, Marilyn, Modnakiecka i Kontri, Homla, Gabriella, Intymna, Ombre, Newbalance, Yourshoes, Ulubioneobuwie. Znajdziecie w ich asortymencie ubrania, dodatki, bieliznę oraz obuwie, a także dodatki do domu!
Akcja związana z Black Week w serwisie Avanti24.pl to też okazja do skorzystania z porad ekspertów i wiedzy stylistek, aby wybrać najlepsze dla siebie promocyjne oferty.
Avanti24.pl to serwis, na łamach którego na co dzień zachęcamy naszych użytkowników i użytkowniczki do zakupów. Wiemy jednak, z jakimi wyzwaniami wszyscy mierzymy się w tej chwili i z jaką ostrożnością podchodzimy do zakupów – zarówno z uwagi na dobro planety, jak i naszych portfeli.
Poprzez treści przygotowane do tegorocznej strefy Black Week chcemy pomóc naszym odbiorcom w podejmowaniu dobrych decyzji i wyborze rzeczy, które są nie tylko piękne i modne, ale także dopasowane do ich potrzeb
– mówi Katarzyna Żechowicz, kierująca zespołem autorów Avanti24.pl. W Strefie Partnera użytkownicy znajdą tematycznie uporządkowane selekcje produktów, a także wiele inspiracji.
Specjalna strefa Black Week będzie widoczna na stronie głównej Gazeta.pl, stronie głównej Avanti24.pl oraz w mediach społecznościowych: na Instagramie, Facebooku oraz na TikToku. Oprocz tego, pojawi się seria filmików, w których nasze stylistki Wiktoria Nestoruk oraz Paula Jarosz pokażą najciekawsze zestawy ubrań do kupienia w promocyjnych cenach.
Avanti24.pl to drugi największy serwis o modzie i urodzie w Polsce oraz drugi największy marketplace w tej samej kategorii. W październiku 2022 r. odwiedziło go 2,2 mln użytkowników (RU), którzy wygenerowali 8,3 mln odsłon (według badania Mediapanel).