Primark stworzył kolekcję dla kobiet walczących z rakiem piersi. Przekazuje też hojny datek na cele charytatywne

Październik to Miesiąc Świadomości Raka Piersi. To właśnie w tym okresie znacznie częściej mówi się o chorobie, każdego roku zostaje rozpoznana u prawie 12% kobiet z całego świata. Primark postanowił nie tylko przeznaczyć 750 tys. funtów na rzecz organizacji charytatywnych, ale też stworzył specjalną kolekcję przygotowaną z myślą o paniach dotkniętych rakiem piersi.

Różowy Październik to czas, gdy wiele marek stara się zwrócić uwagę klientów na raka piersi. Według danych zebranych przez Światową Organizację Zdrowia w 2021 roku był to jeden z najczęściej diagnozowanych nowotworów na świcie. Każdego roku zostaje on rozpoznany u ok. 12% kobiet. W Polsce blisko 20 tys. pań rocznie słyszy tę druzgocącą diagnozę.

Kolekcja Breast Cancer Awareness od PrimarkKolekcja Breast Cancer Awareness od Primark Mat. prasowe Primark

Do grona firm, które wspierają walkę z rakiem piersi, dołączył właśnie Primark. Przedstawiciele brandu przeznaczyli 750 tys. funtów na podnoszenie świadomości w zakresie raka piersi, finansowanie badań i wsparcie organizacji charytatywnych zajmujących się walką z nowotworem niemal na całym świecie.

 

Ale to jednak nie wszystko. We współpracy z organizacją charytatywną Breast Cancer Now oraz osobami, które walczyły z rakiem piersi, stworzono specjalną kolekcję odzieży, bielizny i akcesoriów dla pań dotkniętych tą chorobą.

Kolekcja Breast Cancer Awareness od PrimarkKolekcja Breast Cancer Awareness od Primark Mat. prasowe Primark

W linii Breast Cancer Awareness znajdziemy aż 28 produktów, a w nich m.in. specjalne biustonosze pooperacyjne, T-shirty, skarpetki oraz bieliznę nocną.

Chcemy wspierać kobiety i dawać im siłę, niezależnie od tego, co przynosi życie. Rak dotyka wielu z nas, dlatego jesteśmy naprawdę dumni, że wykorzystujemy skalę naszego biznesu w celu zwiększania świadomości, zbierania niezbędnych funduszy i wspierania usług dla osób dotkniętych rakiem piersi.

 – powiedziała Ann-Marie Cregan, dyrektor handlowy w Primark. 

Kolekcja Breast Cancer Awareness od PrimarkKolekcja Breast Cancer Awareness od Primark Mat. prasowe Primark

Zobacz też: najpiękniejsza bielizna z wyprzedaży.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.