Różowy Październik to czas, gdy wiele marek stara się zwrócić uwagę klientów na raka piersi. Według danych zebranych przez Światową Organizację Zdrowia w 2021 roku był to jeden z najczęściej diagnozowanych nowotworów na świcie. Każdego roku zostaje on rozpoznany u ok. 12% kobiet. W Polsce blisko 20 tys. pań rocznie słyszy tę druzgocącą diagnozę.
Kolekcja Breast Cancer Awareness od Primark Mat. prasowe Primark
Do grona firm, które wspierają walkę z rakiem piersi, dołączył właśnie Primark. Przedstawiciele brandu przeznaczyli 750 tys. funtów na podnoszenie świadomości w zakresie raka piersi, finansowanie badań i wsparcie organizacji charytatywnych zajmujących się walką z nowotworem niemal na całym świecie.
Ale to jednak nie wszystko. We współpracy z organizacją charytatywną Breast Cancer Now oraz osobami, które walczyły z rakiem piersi, stworzono specjalną kolekcję odzieży, bielizny i akcesoriów dla pań dotkniętych tą chorobą.
Kolekcja Breast Cancer Awareness od Primark Mat. prasowe Primark
W linii Breast Cancer Awareness znajdziemy aż 28 produktów, a w nich m.in. specjalne biustonosze pooperacyjne, T-shirty, skarpetki oraz bieliznę nocną.
Chcemy wspierać kobiety i dawać im siłę, niezależnie od tego, co przynosi życie. Rak dotyka wielu z nas, dlatego jesteśmy naprawdę dumni, że wykorzystujemy skalę naszego biznesu w celu zwiększania świadomości, zbierania niezbędnych funduszy i wspierania usług dla osób dotkniętych rakiem piersi.
– powiedziała Ann-Marie Cregan, dyrektor handlowy w Primark.
Kolekcja Breast Cancer Awareness od Primark Mat. prasowe Primark
Zobacz też: najpiękniejsza bielizna z wyprzedaży.