Znamy datę otwarcia Uniqlo w Polsce! Wiemy, czego polscy klienci mogą spodziewać się po japońskiej marce

O tym, że już wkrótce marka Uniqlo otworzy swój pierwszy pop-up store w Polsce, informowaliśmy już jakiś czas temu. Teraz wiemy, jednak kiedy dokładnie to nastąpi. Zapytaliśmy także przedstawicieli marki, o to czym brand zaskoczy Polaków.

Już 27 października o godz. 10 w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie otworzy się pierwszy pop-up store Uniqlo. Fani japońskiej marki czekali na tę informację od dawna. Do tej pory produkty brandu można było znaleźć stacjonarnie poza granicami naszego kraju oraz w sklepie internetowym firmy, który oferował wysyłkę także do Polski.

 
UNIQLO POP-UP Wars Sawa Junior będzie pierwszym sklepem stacjonarnym marki w Polsce, w którym zaprezentowane zostaną nasze najnowsze plany rozwoju i ekspansji w Europie.

- zdradził Prezesa UNIQLO Europe, Taku Morikawa. Jakie produkty będzie można znaleźć w asortymencie brandu? Klienci będą mogli skusić się m.in. na kultowe już puchowe kurtki, swetry z wełny merino, a nawet bieliznę. Warto podkreślić, że marka słynie z nieprzekombinowanych form i jakości swoich produktów, dlatego z całą pewnością możemy spodziewać się wielu klasyków.

 

Udało nam się porozmawiać z przedstawicielami Uniqlo, których zapytaliśmy m.in. o plany na przyszłość firmy na naszym rynku.

Czy w przyszłości planujecie otworzyć więcej sklepów Uniqlo? 

W pierwszej kolejności chcielibyśmy lepiej zrozumieć polskich klientów i polski rynek. Po zdobyciu doświadczenia poprzez nasz pop-up rozważymy długoterminowe plany, w tym możliwość otwarcia jednego lub więcej sklepów stacjonarnych.

Co wyróżnia Uniqlo na tle pozostałych brandów?

Linię LifeWear zaprojektowano tak, aby ułatwiała życie każdego z nas. Jest to prosta, wysokiej jakości odzież codzienna z praktycznym wyczuciem stylu.

 

Czym zaskoczy polski klientów Uniqlo?

Do tej pory konsumenci mogli kupować produkty UNIQLO tylko online. Dzięki pop-up store, który zostanie otwarty już za chwilę, odwiedzający w końcu będą mogli dotknąć, poczuć i wypróbować nasze produkty oraz docenić ich jakość. Konsumenci będą mogli również poznać japońską obsługę klienta, która jest znana na całym świecie.

Zobacz też: najpiękniejsze swetry na jesień 2022.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.