Panowie w spódnicach to wbrew pozorom nic nowego. Noszą je nie tylko Szkoci, ale także gwiazdy światowego formatu, w tym sam Brad Pitt.
Niemieckiej firmie GmbH udało się jednak znaleźć coś, co zaskoczyło nawet jej najwierniejszych fanów — mikrospódniczki dla mężczyzn. Brand chciał udowodnić, że nie powinniśmy kierować się stereotypami. Jeśli ktoś ma ochotę coś nosić, powinien to robić.
Mikrospódniczki dla mężczyzn od GmbH Fot. IMaxTree
Założyciele GmbH, czyli Serhat Isik i Benjamin Alexander Huseby, podczas ostatniego Tygodnia Mody w Paryżu, po raz pierwszy pokazali autorską linię w tym mieście. To właśnie tam modele przechadzali się po wybiegu w stylizacjach, w których jednym z głównych elementów były bardzo krótkie spódniczki, często połączone z szortami. Projektanci zdecydowali się na zestawienie ze sobą dwóch elementów, które w modzie damskiej już w zeszłym sezonie robiły prawdziwą furorę. Dlaczego w takim razie mężczyźni nie mogą zdecydować się na podobny strój?
Mikrospódniczki dla mężczyzn od GmbH Fot. IMaxTree
Inspiracją do stworzenia tej linii była Azja Południowa, która niedawno zmagała się z powodzią. Właśnie dlatego niektóre z produktów zaprezentowanych w Paryżu miały nadruki z motywem wody, za które odpowiadał indonezyjski artysta Muhammad Fatchurofi.
Najpiękniejsze spódnice na jesień 2022 [DOBRE CENY]