Nowa kolekcja polskiej marki Vistula: "Refresh your reality" zachęca do zmian nie tylko w szafie

"Vistula ON THE GO. Find what defines you" to hasło najnowszej kampanii marki Vistula. Kolekcja na jesień-zimę 2022/23 to ukłon w stronę zmian, przed którymi stoi każdy z nas, a także nowych klientów brandu. Sprawdzamy, czym tym razem zaskoczy nas polska firma.

Zmiany to nieodłączna część życia każdego z nas. Polska marka Vistula postanowiła zadbać o rewolucje w szafach swoich klientów. Wszystko za sprawą kolekcji na jesień-zimę 2022/23, którą zaprezentuje w aż pięciu dropach. Pierwszy z nich ma przygotować klientów do nadchodzących zmian. Kolejny trafi do sprzedaży już wkrótce. "Refresh your reality" ma sprawić, że spojrzymy na modę w zupełnie nowy sposób. To, w co się ubieramy, ma pomóc wyrazić nasz styl oraz charakter. Do tej pory w Vistuli dominowały klasyczne, stonowane barwy. Teraz do sprzedaży trafią produkty, które wiernych fanów brandu z całą pewnością zaskoczą. Nie zabraknie nowych, odważniejszych kolorów, które mają przykuwać spojrzenia. Firma nie zapomniała także o materiałach, które mają zapewniać wygodę podczas długich, chłodnych wieczorów, takich jak np. wełna merino.

Nowa kolekcja VistulaNowa kolekcja Vistula Mat. prasowe Vistula / fot. Gosia Turczyńska

W linii utrzymanej w stylu business casual nie zabraknie propozycji zarówno dla pań, jak i panów. Marynarki, spodnie, swetry oraz kamizelki to tylko z niektórych opcji, które pojawią się jesienią w sklepach.

Nowa kolekcja VistulaNowa kolekcja Vistula Mat. prasowe Vistula / fot. Gosia Turczyńska

Kolekcja męska trafiła do sprzedaży już 23 sierpnia, jednak na propozycje dla kobiet musimy jeszcze chwilę zaczekać.

Zobacz też: najpiękniejsze płaszcze na jesień 2022.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.