Uniqlo już niedługo wkroczy na polski rynek! Znany brand rozpoczął poszukiwania pracowników

Uniqlo to japoński brand, którego produkty słyną z jakości i ponadczasowego designu. Teraz po ponad 35 latach od otwarcia pierwszego sklepu firmy, przedstawiciele marki postanowili wkroczyć na polski rynek. Zdradzamy szczegóły.

Uniqlo wkracza na polski rynek

Firmę Uniqlo w 1984 roku założył japoński biznesmen Tadashi Yanai, który dzięki inwestycjom stał się jednym z najbogatszych ludzi w kraju. Brand przez lata stał się doceniany przez klientów nie tylko w Japonii, ale także na europejskim rynku. Sklepy marki można znaleźć m.in. w Paryżu oraz Londynie. Teraz po blisko 40 latach od otwarcia pierwszego butiku firmy, jego założyciele postanowili podbić serca polskich klientów.

W sieci właśnie rozpoczęła się rekrutacja na stanowisko doradcy klienta w warszawskim sklepie Uniqlo. Z ogłoszenia możemy dowiedzieć się, że rozpoczęcie pracy ma rozpocząć się na przełomie sierpnia i września. Firma oferuje swoim pracownikom nie tylko wynagrodzenie, ale także zniżkę na produkty z oferty brandu oraz nagrodę dla pracownika miesiąca.

Gdzie pojawi się pierwszy stacjonarny sklep Uniqlo w Polsce? W Domach Towarowych Wars Sawa Junior w centrum Warszawy ma stanąć pop-up store z produktami brandu.

Wierzymy, że warszawski pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany z nim związane.

- powiedział Taku Morikawa, prezes UNIQLO Europe.

Fenomen marki Uniqlo

Uniqlo od początku istnienia stawiało na proste kroje, utrzymane w szerokiej gamie kolorystycznej. W 2004 roku doszła do tego wysoka jakość asortymentu. Przepis na sukces? Okazuje się, że tak. Na początku 2021 roku brand został uznany za najcenniejszą firmę odzieżową na świecie. To właśnie wtedy po raz pierwszy wartość Fast Retailing, do której należy marka, na japońskiej giełdzie przewyższyła królujący od lat Inditex, do którego należą takie marki jak m.in. Zara, Stradivarius oraz Bershka.

Najpiękniejsze płaszcze na jesień 2022 [DOBRE CENY]

Więcej o: