Zastanawialiście się kiedyś o co chodzi w tym całym kupowaniu online? Jak to się odbywa, po co i dlaczego dzisiaj z każdej strony zalewają nas, przyjemne tylko z nazwy, "ciasteczka" w Internecie? W książce "Piękny e-commerce - jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie", Kamila Gębik przybliża nam rozległy jak ocean temat e-commerce. Do dogłębnej analizy zaprosiła 19 dyrektorów z dużych firm takich jak Apart, Sephora, czy Calzedonia Group, z którymi pozostaje w bliskich relacjach. Książka skierowana jest nie tylko dla osób planujących otworzyć swój sklep online, ale także tych interesujących się zakupami w sieci i tych, którzy chcą się rozwijać w branży e-commerce. Zapytałyśmy autorkę miedzy innymi o to: jak w dzisiejszych czasach być świadomym konsumentem, czym jest FOMO i czy Black Friday to faktycznie święto niskich cen, czy może nadmuchana strategia marketingowa? Jak odpowiedziała Kamila Gębik? Przekonajcie się sami oglądając naszą rozmowę live na Instagramie: