Festiwalowa kolekcja marki answear.LAB "Be Brave". W tym sezonie zdecydowanie będzie gorąco!

"Bądź na tyle odważna, aby używać swojego głosu, nie bądź echem czyjejś opinii"- przekonuje marka answear.LAB w nowej kampanii towarzyszącej kolekcji "Be Brave". Inaugurująca festiwalowy sezon kapsuła jest inspirowana silnymi i odważnymi kobietami znanymi ze świata popkultury i sztuki.

,,Be Brave" - kolekcja dla nieustraszonych

Odwaga to nie brak strachu, ale umiejętność spojrzenia mu prosto w oczy i powiedzenia: "Hej odsuń się, jesteś na mojej drodze". To właśnie śmiałość i zdecydowanie napędzają do działania, pozwalają zwalczyć napotkane przeciwności, wyjść ze swojej strefy komfortu i poradzić sobie z wyzwaniami. Przypomina o tym marka answear.LAB przy okazji kolekcji „Be Brave", nawiązującej do buntu, wyzwolenia, rockowego artyzmu oraz motywów ze świata sztuki, którym towarzyszyły przełomowe dla kobiet momenty w historii.

,,Be Brave' - answear.LAB,,Be Brave' - answear.LAB fot. materiały prasowe

Co znajdziemy w kolekcji?

W nowej kapsule znajdziemy stylizacje zaczerpnięte z filmu "Thelma i Louise", w którym główne bohaterki nie bały się podjąć ryzyka, by wreszcie poczuć niczym nieskrępowaną wolność. Kolorowe etniczne nadruki i hafty zostały zainspirowane malarstwem Fridy Kahlo – niepokornej meksykańskiej artystki łamiącej tematy tabu. Jej do głębi przesiąknięta feminizmem sztuka to symbol emancypacji oraz sprzeciwu wobec przyjętych reguł dominującej ideologii.

,,Be Brave' - answear.LAB,,Be Brave' - answear.LAB fot. materiały prasowe

Wyjątkowy przekaz

Na potrzeby kolekcji specjalną grafikę, emanującą kobiecą mocą, stworzyła ilustratorka i designerka Katarzyna Bogucka "Nioska". Wreszcie zmysłowe, śmiałe fasony swoim charakterem nawiązują do postulatów rewolucji seksualnej, która wstrząsnęła Zachodnią Europą i Ameryką na przełomie lat 60. i 70. XX w. Ruch kwestionował tradycyjne normy społeczno-obyczajowe, rozpoczynając ważną dyskusję na temat emancypacji i praw kobiet. Hasło "Be Brave" nie jest pustym sloganem, lecz okazją do snucia niekończącej się opowieści o odwadze i byciu sobą, o walce z własnymi słabościami i dumnym, pewnym siebie kroczeniu przez życie ku spotkaniu ze spełnionymi marzeniami i wolnością.

,,Be Brave' - answear.LAB,,Be Brave' - answear.LAB fot. materiały prasowe

Najnowsza propozycja answear.LAB to pochwała odwagi, śmiałości i pewności siebie, bez których ciężko funkcjonować współczesnym kobietom. Świat, w którym żyjemy, jest chaotyczny. Nie ma cukrowej powłoki - jest nieskończony hałas i niezliczone elementy rozpraszające. W takim świecie, jeśli chcemy, aby głos kobiet został usłyszany, musimy być odważne: w działaniach, gestach, słowach. Chcemy zachęcić kobiety do tego, aby nie dostosowywały się do innych, nie wpisywały w utarte wzorce, lecz zawsze mówiły własnym zdaniem. By były nieustraszenie autentyczne i odważnie się wyróżniały. By to właśnie świat do nich się dostosowywał, nie na odwrót

Agnieszka Korsak, dyrektorka marki answear.LAB

Kobiece głosy mają moc

Sezon festiwalowy właśnie się rozpoczyna! Kolekcja „Be Brave" towarzyszy wydarzeniu, podczas którego kobiece głosy zabrzmią za zdwojoną siłą. W tym roku Answear.com, do którego należy marka answear.LAB, po raz kolejny jest patronem festiwalu Women’s Voices, inspirując kobiety do życia na własnych zasadach. Koncerty najlepszych polskich artystek odbędą się 17 oraz 18 czerwca w ramach wydarzenia „Co jest Grane Festival. Women’s Voices Edition Inspired by Answear.com" w warszawskich Łazienkach. Na scenie wystąpią między innymi: Natalia Przybysz, Daria Zawiałow, Monika Brodka i Maria Peszek.

,,Be Brave' - answear.LAB,,Be Brave' - answear.LAB fot. materiały prasowe

Kolekcja „Be Brave" dostępna jest w sprzedaży od 26 maja w sklepie internetowym Answear.com: https://answear.com/s/be-brave

Więcej o: