Dobrze dopasowane dżinsy, prosty t-shirt, trampki – niczego więcej nie trzeba. Americanos, w którym ubierali się przedstawiciele pokolenia X i milenialsi na przełomie lat 90. i 2000., teraz staje się ulubionym brandem generacji Z. Za reaktywacją kultowej marki stoi Grupa CCC, której bliskie jest przesłanie „For Every Body".
For Every Body
Każdy jest na swój sposób doskonały i każde ciało jest piękne dokładnie takie, jakie jest.
Americanos w swojej kolekcji podkreśla znaczenie ruchu body positive. Ubrania możemy kupić w rozmiarach od XS do XL. Ponadto marka postawiła również na różnorodny casting – każdy z bohaterów sesji jest piękny, wyjątkowy i wyrazisty na swój sposób. Ágoston – australijska supermodelka – to ulubienica Victorii Beckham i Jeana-Paula Gaultiera, Francuzka Odile jest ikoną ciałopozytywności, która ostatnio pozowała dla Calvina Kleina, a Irene, która zaczynała karierę w Paryżu, współpracowała już z domami mody Gucci i DSquared2, a jej sesje pojawiły się w międzynarodowych edycjach „Vogue’a".
Najnowsza kolekcja jest skupiona wokół estetyki Y2K. Znajdziemy w niej dżinsy w wielu fasonach. Dominują spodnie baggy i bootcuty, sporo w niej niskich stanów i rozszerzanych nogawek. Comeback świętują także denimowe spódnice z rozcięciem. Kolorystyka jest równie uniwersalna – biel świetnie nada się w total looku, a jasny błękit oraz głęboki granat sprawdzą się w poważniejszych stylizacjach. Ponadto barwami dżinsów korespondują kolory basików – w kolekcji pojawiły się czerwone bluzy z kapturem, dresowe komplety w turkusie albo swetry w różowo-czerwone paski, zgodne z trendem na kolor blocking. Kolekcję uzupełnia bawełniana i sportowa bielizna z logo Americanos.
Kolekcja jest już dostępna w sklepach internetowych Modivo, Eobuwie, ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej CCC.
Zdjęcia: Tatiana i Karol; Modelki i modele: Alexandra Ágoston, Odile Gautrau, Francisco Henriques, Irene Guarenas, Dorit Reveles, Ayman Salah Hassan; Stylizacja: Ewelina Gralak; Makijaż: Aneta Kostrzewa; Włosy: Paweł Solis; Scenografia: Grzegorz Polański; Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC; Art Director: Justyna Purzycka / CCC, Maria Mastalerz / CCC; Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC