Premiera książki Katarzyny Trawińskiej założycielki marki Prouve pt. "Biznes społecznościowy MLM Moimi oczami''

Polska marka Prouvé zdobyła uznanie konsumentów nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Niedawno miała miejsce premiera książki założycielki marki Katarzyny Trawińskiej pt. "Biznes społecznościowy MLM Moimi oczami''.

Marka Prouvé, która podbiła polskie i zagraniczne rynki beauty

Chociaż jest polską firmą, wiele łączy ją z Francją. Z francuskiego Grasse sprowadza olejki zapachowe, które sprawiają, że produkty pachną zachwycająco. Swoją przygodę zaczynała od stworzenia perfum molekularnych. Dzisiaj marka Prouvé posiada bardzo szeroki asortyment dopasowany do potrzeb kobiet i mężczyzn. Znajdziecie tam nie tylko perfumy, ale też linię pielęgnacyjną do twarzy, kosmetyki do makijażu oraz środki czystości. Prouvé tworzy dobre jakościowo produkty i dba o niepowtarzalny design. Projektując opakowanie, patrzy nie tylko na ładną etykietę, ale też uniwersalność. Opakowania kosmetyków, dozowniki i butelki są stworzone z myślą o najbardziej wymagającym kliencie. Polski brand nie zapomina o ekologii. Na każdym z opakowań umieszczony jest znaczek: "Yes, we care". Prouvé wykorzystuje najnowsze nowinki techniczne i odkrycia w dziedzinie chemii. Ogranicza do minimum alergeny, parabeny, SLS-y i wybielacze, dzięki czemu użytkowanie ich produktów jest jeszcze przyjemniejsze.

Polska marka ProuvePolska marka Prouve fot. mat. prasowe

Premiera książki Katarzyny Trawińskiej "Biznes społecznościowy MLM Moimi oczami''

Niedawno mieliśmy przyjemność uczestniczyć we wspaniałym spotkaniu z założycielką marki Katarzyną Trawińską, która kilkunastu lat działa w branży beauty i marketingu sieciowego. Zanim stworzyła własną markę, zarządzała zespołem, który wprowadził na rynek tysiące produktów, sprzedawanych niemal na całym świecie. W 2017 roku narodziło się Prouvé, które w zaledwie cztery lata stało się cenioną, dynamicznie rozwijającą się firmą z kilkoma zagranicznymi oddziałami, skupiającą tysiące partnerów z kilkudziesięciu krajów. 

Książka "Biznes społecznościowy MLM Moimi oczami'' skupia się na przykładach z życia wziętych. Katarzyna Trawińska w prosty i przekonujący sposób opowiada o własnej firmie i branży MLM. Pokazuje marketing społecznościowy od podszewki – bez koloryzowania. Odczarowuje i obala mity na temat tej branży, które narosły przez lata. Przedstawia całe spektrum możliwości, jakie daje prowadzenie biznesu MLM. 

Spotkanie z Katarzyną TrawińskąSpotkanie z Katarzyną Trawińską fot. POSPIESZNI FOTOGRAFIA/ mat. prasowe

Zaprojektuj swój sukces, a potem naucz go innych

Dla kogo jest ta książka? Dla każdej osoby, która chce podążać za marzeniami, rozwijać się i odnaleźć swój własny sposób na sukces. Z niej dowiesz się, jak możesz stać się panem swojego losu i czasu. Ponadto dowiesz się, czy biznes MLM może być dla ciebie i w jaki sposób działać lepiej, szybciej, efektowniej. 

Więcej o: