Wygrała 9. edycję Fashion Designers Awards. Teraz wraca jako współzałożycielka marki z ubraniami dla dzieci

Niedawno było o niej głośno w związku z wygraną 9. edycji Fashion Designer Awards. Celina Wesołowska powraca jako jedna ze współzałożycielek marki Seaside Story, marki z odzieżą dla dzieci.

Seaside Story to nowa marka na naszym rynku, założona przez Celinę Wesołowską i Kasię Kucharek. Hasłem przewodnim marki jest "Every color is equal". (tł. Każdy kolor jest równy). W ten sposób założycielki brandu chciały podkreślić, jak ważna jest tolerancja, akceptacja i odkrywanie samego siebie. W pierwszej linii marki znalazły się minimalistyczne stroje dla dzieci. Projektantki Seaside Story postawiły za to na kolory, które mają pomóc ich najmłodszym klientom wyrazić siebie.

Nowa kolekcja Seaside StoryNowa kolekcja Seaside Story Mat. prasowe Seaside Story

Wierzymy, że to nie ubranie nadaje charakteru, ale osoba nadaje charakter ubraniu.

- zdradziły właścicielki marki, Celina Wesołowska i Kasia Kucharek. Kolekcja firmy powstała w małych lokalnych pracowniach w Polsce. Zwrócono także uwagę na skład oferowanych produktów. Do ich stworzenia użyto certyfikowanych tkanin w tym bawełny. Oprócz tego do produkcji dresów użyto poliestru, z którego wykonano specjalną siateczkę, dzięki której produkt utrzymuje swój kształt przez długi czas.

Nowa kolekcja Seaside StoryNowa kolekcja Seaside Story Mat. prasowe Seaside Story

Co ciekawe, klienci Seaside Story robiąc zakupy za pośrednictwem strony internetowej brandu, mogą dowiedzieć się, co dokładnie składa się na finalną cenę konkretnego produktu.

Przy każdym z naszych produktów znajduje się odnośnik "Poznaj koszt produkcji". Po jego kliknięciu Klienci dowiadują się, co stoi za ceną każdego z nich. Zależy nam na tym, aby być fair, tak w życiu prywatnym, tak i zawodowym.

- podkreśliły założycielki Seaside Story. Ubrania dla najmłodszych już są dostępne w sprzedaży online i stacjonarnie w butikach partnerskich brandu. 

Zobacz też: najpiękniejsze bluzy dla dzieci.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.