Jane Fonda nie raz inspirowała projektantów mody. Nic dziwnego, w końcu to kobieta z ogromną charyzmą. Grane przez nią filmowe bohaterki również mogą pochwalić się dobrymi cechami. Tak jak Judy w filmie "Od dziewiątej do piątej" z 1980 roku, która z klasą i stylem stawia czoła codziennym wyzwaniom. To właśnie ten obraz stał się źródłem inspiracji dla nowej kolekcji "9 to 5" polskiej marki Echo. W centrum uwagi jest silna, świadoma kobieta, która nie boi się wyzwań. Propozycje na sezon jesienny to zbiór najnowszych trendów, ale w komfortowym wydaniu. Widać tu zabawę modą, na co wskazuje wykorzystanie różnorodnych wzorów i faktur.
Echo kieruje swoje ubrania do nowoczesnej bizneswoman, ale w kampanii na jesień 2021 inspiruje się latami 80. Ołówkowe spódnice, marynarki z szerokimi ramionami, sukienki i koszule noszone do golfów to motywy, które wracają. Dominuje stonowana kolorystyka: biel, czerń, brązy, które przywołują na myśl styl retro. Ale pojawiają się też mocniejsze akcenty, szczególnie w deseniach. Marka stawia na naturalne tkaniny, a ubrania mają służyć więcej niż jeden sezon. Stąd też sporo klasyki, która nigdy nie wychodzi z mody.
Polska marka Echo ma już ponad 20 lat i chwali się pasją do najlepszych, polskich tradycji krawieckich. Firma podąża za trendami, ale serwuje je w przystępny sposób.
Projekty ECHO znalazły uznanie u kobiet świadomych wartości ponadczasowej elegancji, oczekujących kolekcji, które łączą uniwersalnie piękny krój z materiałami najwyższej jakości i perfekcyjnie wykończonymi detalami.
- opowiadają przedstawiciele Echo.
Jednym z filarów kolekcji marki są zestawy kapsułowe, które umożliwiają dowolne łączenie elementów serii w stylizacje casual lub office. Idea kolekcji kapsułowych to duet trendów Eko i Slow Fashion – kluczową zaletą tych stylów jest połączenie praktyczności z ponadczasową elegancją odzieży, zgodnie z zasadą „mniej znaczy więcej". Kolekcje kapsułowe umożliwiają tworzenie niezliczonej ilości stylizacji przy jednoczesnym ograniczeniu zawartości szafy. To rozwiązanie, które umożliwia połączenie podejścia proekologicznego z praktycznością. W DNA marki wpisany jest również trend Slow Fashion – moda rozważna, z naciskiem na dobór materiałów i etykę procesu produkcji. Jak deklaruje marka, te wartości towarzyszą im od samego początku istnienia.