Nowa kampania polskiej marki Moye udowodniła, że nie musimy się wstydzić swojego ciała. Surowe fotografie, na których na pierwszy plan wysuwa się kobiece ciało to, jak przyznają przedstawiciele marki, celowy zabieg. Na zdjęciach widzimy też bieliznę z najnowszej kolekcji brandu. Nieprzypadkowo zdecydowano się na satynowe produkty w beżowym kolorze, które mogą kojarzyć się z ciałem muśniętym słońcem. To przywodzi na myśl trwające wakacje, ale też pozwala na dopasowanie bielizny do wielu stylizacji.
Nowa kolekcja Moye Mat. prasowe Moye / Borys Synak
Fanki polskiej marki Moye z niecierpliwością czekały na ich najnowszą kolekcję. Nowością w linii jest cięta ze skosu spódnica mini. Halka slip-on i top na cienkich ramiączkach z prostym dekoltem to nowa odsłona znanych już klasyków marki. Zaskoczeniem są także jedwabne bokserki damskie. Nie zabraknie też seksownych stringów oraz zmysłowej halki maxi wykonanej z organzy. Brand pamiętał także o fankach satynowych gumek do włosów oraz masce na oczy. Ceny produktów z kolekcji Moye zaczynają się od 90 zł.
Nowa kolekcja Moye Mat. prasowe Moye / Borys Synak
Jedwabne produkty polskiej marki Moye szyte są przez lokalnych rzemieślników. Tkaniny wytwarzane są natomiast we włoskiej manufakturze w prowincji Como. Przedstawiciele firmy podkreślają, że materiały, które wykorzystują w swoich kolekcjach powstają zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej dotyczącymi produkcji odpowiedzialnej względem środowiska naturalnego.
Nowa kolekcja Moye Mat. prasowe Moye / Borys Synak
Zobacz też: najmodniejsza bielizna z wyprzedaży!