Kampania bez profesjonalnych modelek? Marka Patrizia Aryton stawia na autentyczne historie opowiedziane przez nietuzinkowe bohaterki

To już druga odsłona projektu marki Patrizia Aryton "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą", w której zobaczyć możemy 10 sylwetek inspirujących kobiet.

"Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" z inspirującymi bohaterkami

Projekt polskiej marki Patrizia Aryton pt. "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" po raz drugi łączy inspirujące kobiety, które dzielą się z Polkami swoimi doświadczeniami. Firma świadomie zrezygnowała z kampanii z udziałem modelek i już po raz drugi postawiła na autentyczne historie, opowiedziane przez nietuzinkowe bohaterki. W nowej kampanii marki możemy zobaczyć zaangażowane społecznie kobiety, które łączą rolę matek z funkcją bizneswoman, kobiety silne i pełne pasji, które podjęły się życiowych przedsięwzięć. Celem kampanii jest nie tylko inspirowanie każdej z nas do działania, ale tez wzmocnienie pewności siebie oraz wiary we własne możliwości. W wiosenno-letniej edycji na platformach komunikacyjnych marki swoimi historiami dzielą się Panie: Monika Lewandowska, Magdalena Sielska, Marta Jankowska, Daria Kuttene, Krystyna Włodarek.

Nowa kampania marki Patrizia ArytonNowa kampania marki Patrizia Aryton fot. mat. prasowe

Włoskie cappucino z kofeiną, które pobudzi cię do działania

W drugiej odsłonie kampanii "Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą" zostały wybrane stylizacje oparte na dwóch kolorach. Neutralna kolorystyka nie jest tu przypadkowa - jasny brąz, kolor beżowy, waniliowy, ale też odcień toffi nawiązują do włoskiego cappucino, które ma pobudzić nas do codziennego działania. To symbol bohaterek kampanii, które również oczarują nas swoimi historiami i zainspirują do spełnienia marzeń. Odcienie brązu połączone z bielą są efektowne i niewymuszone. Te wyrafinowane kolory pięknie wyglądają na ubraniach marki Patrizia Aryton. Metalizowana sukienka w ciepłym kolorze, dwurzędowy płaszcz, ale i prosta sukienka w grochy to świadome części garderoby, które stworzą kapsułową szafę na nowy sezon. Kolekcja wiosna-lato 2021 jest już dostępna w sklepach online oraz salonach marki w całej Polsce. Wizerunki bohaterek wiosennej kampanii będą sukcesywnie pokazywane na kanałach społecznościowych marki Patrizia Aryton.

Kampania marki Patrizia ArytonKampania marki Patrizia Aryton fot. mat. prasowe

Kolekcja wiosna-lato 2021

Kolekcja wiosna-lato 2021 marki Patrizia Aryton powstawała w duchu świadomego budowania garderoby. W nowej odsłonie marki nie brakuje klasycznych garniturów, jedwabnych koszul, funkcjonalnych kombinezonów czy ponadczasowych lnianych marynarek. Stylizacje stworzone w oparciu o kapsułową kolekcję to propozycje zarówno biznesowe, jak i codziennie. 

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.