Zalando w najnowszej odsłonie kampanii „Obraz pokolenia Z” postanowiło przybliżyć swoim klientom sylwetki aż pięciu aktywistów, którzy prężnie działają w sieci. Jak przyznali przedstawiciele firmy, często ich głos jest lekceważony i pomijany, jednak to w ich rękach jest przyszłość nas wszystkich. Zalando w tym celu zaprosiło do współpracy Justynę Grodecką, artystkę, która jednocześnie należy do pokolenia Z. Malarka stworzyła portrety bohaterów. Dlaczego zdecydowano się na tak oryginalne przedstawienie ich postaci? Każda z osób, która się na nich pojawiła wierzy w swoje przekonania i w to co robi. To nie jest chwilowa moda. To w co wierzą zostanie z nimi na zawsze. Podobnie jest z obrazami. Warto wspomnieć, że oprócz wspomnianych wcześniej portretów w Warszawie, Krakowie i Gdyni pojawiły się murale promujące akcję oraz wideo, które już można znaleźć w sieci.
Kampania Zalando Mat. prasowe Zalando
W najnowszej kampanii Zalando pojawiło się aż pięciu bohaterów:
Kacper Kruz – model w rozmiarze plus size, który jednocześnie reprezentuje ruch ciałopozytywności. Prężnie rozwija swoje media społecznościowe, udowadniając przy tym, że każde ciało jest piękne, a w modzie nie liczy się już tylko rozmiar.
Ewelina Antonowicz - walczy o zrównoważony rozwój w modzie. Mając zaledwie 22 lata została koordynatorką polskiego oddziału Fashion Revolution.
Ogi Ugonoh - ambasadorka różności, która przez edukację chce walczyć z rasizmem, którego zresztą sama doświadczyła.
Bartosz Kloch – przedstawiciel inkluzywności. Urodził się bez nóg, a jak sam przyznaje, przez większość życia wstydził się swojej niepełnosprawności i unikał wzroku innych ludzi, aż do momentu, w którym postanowił kreować swój wizerunek na własnych zasadach i pomalował nogi na czerwono. Działa na Tiktoku, chcąc swoimi filmikami inspirować i wspierać inne osoby z niepełnosprawnością.
Kacper Potępski – reprezentant społeczności LGBTQIA+. To transpłciowy aktywista, który działa nie tylko w mediach społecznościowych, ale również lokalnie. Był jedną z twarzy akcji Kampanii Przeciw Homofobii.
Nowa kampania Zalando Mat. prasowe Zalando
Każda z osób, korzystając z dostępnych im środków i narzędzi, stara się zwrócić uwagę szerszej publiczności na problemy, które mogą dotyczyć każdego z nas. Młodzi ludzie, którzy opowiedzieli swoje historie, chcą być inspiracją i udowodnić, że każdy z nas może coś zmienić!
Zobacz też: najmodniejsze płaszcze na wiosnę 2021!