HalfPrice to koncept należący do grupy CCC, który właśnie pojawił się na naszym rynku. Od 4 maja można zrobić zakupy w pięciu lokalizacjach: w warszawskiej Galerii Północnej, wrocławskiej Wroclavii, szczecińskim Galaxy, tyskim Gemini Parku i polkowickim Parku Handlowym. Przedstawiciele HalfPrice deklarują, że do końca 2021 roku powstanie aż 60 nowych punktów, które klienci będą mogli odwiedzać w poszukiwaniu prawdziwych okazji cenowych.
W Galerii Północnej został właśnie otwarty pierwszy w Warszawie salon nowej sieci handlowej HalfPrice, oferującej produkty znanych marek w znacznie niższych cenach. FOT. MATERIAŁY PRASOWE
W ofercie HalfPrice znalazły się znane marki m.in. Adidas i Guess. Koncept „off-price" proponuje klientom produkty w okazyjnych cenach, stając się przy tym jedną z największych konkurencji dla działającego od lat na naszym rynku TK Maxxa. W sklepach HalfPrice znajdziemy szeroki wybór ubrań dla całej rodziny, kosmetyki, dodatki, a także sprzęt gospodarstwa domowego. Skąd niskie ceny? Znane marki zamiast niszczyć produkty ze starych kolekcji przekazują je do sprzedaży konceptom „off-price". Dla klientów to często okazja do zdobycia modelu z wyższej półki za ułamek jego pierwotnej ceny. Jak deklarują przedstawiciele spółki, asortyment HalfPrice będzie stale powiększany.
CCC uruchamia nową sieć handlową HalfPrice Fot. Materiały prasowe
Jak na styczniowej konferencji prasowej zapowiedział prezes CCC Marcin Czyczerski, HalfPrice już jesienią rozpocznie także sprzedaż internetową. Trwająca na całym świecie pandemia zmusiła przedsiębiorców do zwiększonej aktywności w sieci, która wielu z nich pomogła przetrwać ten trudny czas.
Zobacz też: najmodniejsze sukienki z wyprzedaży!