Klasyczny minimalizm i codzienna funkcjonalność w nowej kolekcji polskiej marki MAKO

MAKO to niezależna polska marka skórzanych toreb i butów obecna na rynku od 2011 roku. Te ponadczasowe klasyki spodobają się pewnym siebie kobietom, które podążają za trendami. W nowej kolekcji zachwyca hit minionego lata - pleciony kosz, tym razem w eleganckiej odsłonie.

Nowa kolekcja Mako 

Projekty marki mogą służyć wiele sezonów. W nowej kolekcji prym wiedzie klasyczna czerń, która została „podkręcona” ciekawymi teksturami. Jak mówi założycielka marki - Anna Sękowska - inspiracją dla tego kierunku stały się… klientki. Sukces letniej kolekcji koszy plecionych z liści palmowych przerósł jej najśmielsze oczekiwania. Stad pomysł na wykonanie takiego kosza ze skóry tłoczonej we wzór plecionki. Modele zostały perfekcyjnie wykończone i sprawiły, że firma zapragnęła też podobnego efektu w ich flagowych produktach. 

hity Mako z nowej kolekcjihity Mako z nowej kolekcji fot. mat. prasowe

W kolekcji znajdziemy więc skórzane, trapezowe kosze w trzech rozmiarach, ultra wygodne nerki typu cross-body, miękkie formy toreb na ramię oraz ponadczasowe hobo-bags. A wśród butów - przepiękne botki typu "sqaure toe" ze skór o różnych, łączonych fakturach, mocne kowbojki, które są już znakiem rozpoznawczym marki (tym razem również w wersji z frędzlami!) oraz mocne „Chunky Boots”.

Marka od lat pracuję z manufakturami z Włoch, Hiszpanii i Portugalii, które podczas pierwszej fali pandemii były zupełnie wyłączone. Teraz produkcja zajmuje więcej czasu, ale na szczęście efekty, które dzięki tym współpracom są generowane pozwolą wynagrodzić oczekiwanie.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.