#KsiążkaNieOkładka. Marka Secret walczy z postrzeganiem kobiet wyłącznie przez pryzmat atrakcyjności fizycznej

W październiku ruszła nowa kampania marki Secret #KsiążkaNieOkładka. Jej twarzą została Karolina Bojnar, sędzia piłkarski i studentka prawa, której przykład jest dowodem na to, że wciąż spotykamy się wartościowaniem poprzez atrybuty fizyczne niezależnie od osiągnięć. Akcja ma na celu promowanie sukcesów kobiet, wspieranie ich w drodze na szczyt i utwierdzanie o ogromnych pokładach ich wewnętrznej siły.

Karolina Bojnar została polską ambasadorką marki Secret, a także twarzą kampanii #KsiążkaNieOkładka. Historia Karoliny pokazuje, że stereotypowe patrzenie na kobiet jest wciąż na porządku dziennym. Choć zasługuje ona na wielkie uznanie w kwestiach zawodowych, to uwaga jest skupiona na jej atrybutach fizycznych. O tych podwójnych standardach świadczy „plebiscyt” brytyjskiej gazety The Sun, w którym redakcja uznała ją za najseksowniejszą sędzię piłkarską. Warto wspomnieć, że męska edycja konkursu nie została rozstrzygnięta. Kampania #KsiążkaNieOkładka ma za zadanie wzmocnić głos kobiet. Ponadto promuje nową linię antyperspirantów, które przeciwdziałają nadmiernej potliwości i neutralizują nieprzyjemne zapachy do 48 godzin. Są dostępne w wersji w sztyfcie i w sprayu w trzech wariantach zapachowych.

Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że Karolina Bojar stanęła na czele nowej kampanii marki Secret. Jej niezwykła siła, determinacja w dążeniu do celu i skuteczność są bardzo bliskie wartościom marki i powinny stanowić inspirację dla wszystkich kobiet, aby podejmowały wyzwanie, jakim jest mierzenie się z powierzchownymi ocenami i walka o bycie ocenianą przez pryzmat swoich osiągnieć, a nie tylko aparycji .

mówi Justyna Ignasiak-Kretowicz, Dyrektor ds. Komunikacji Beauty Care, Procter & Gamble Polska.

Secret antyperspirantySecret antyperspiranty Secret

Marka Secret działa na rynku od ponad siedemdziesięciu lat. Jest wiodącą marką antyperspirantów i słynie ze swoich kampanii wspierających kobiety i pokazujących ich ważną rolę w społeczeństwie. Marka została okrzyknięta numerem 1 w dziedzinie female empowermentu w Stanach Zjednoczonych. Ich nowa kampania ma na celu zwrócenie uwagi na problem oceny koncentrującej się na atutach fizycznych kobieta, a nie na reprezentowanych wartościach, umiejętnościach, czy osiągnięciach

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.