„Zmiana to niekończąca się historia. Opowiedz nam swoją.” to hasło spotu reklamowego, które bezpośrednio zaprasza widzów do odwiedzenia profili Zalando na Instagramie i TikToku i podzielenia się swoimi historiami. Dzięki temu kampania zyskuje interaktywny charakter i angażuje klientów do aktywnego udziału. Daje to świeże spojrzenie na modę, oraz sposób jej przekazu.
Zalando Zalando
Bohaterką nowej kampanii jest Patricia Allison - aktorka znana z serialu komediowego "Sex Education" na Netflixie.
Zawsze szukam sposobów na zmiany i rozwój. Zmiana to historia, która nigdy się nie kończy, dlatego tak ważne jest pogłębianie relacji z samym sobą.
- mówi Patricia Allison.
W nowej kampanii Zalando to nie moda gra pierwszoplanową rolę. Najważniejsi są ludzie i ich historie, które mają inspirować społeczeństwo na wielu płaszczyznach. Autentyczność kampanii sprawia, że łatwo się z nią utożsamić. Składa się ona z czterech klipów, z udziałem Patricii Alison oraz innych, utalentowanych aktorów. Zmiana, którą przeżywają postacie, daje widzom siłę i bodziec do zrobienia tego samego.
Wybrane z przesłanych przez klientów Zalando zostaną przedstawione w postaci filmów krótkometrażowych. Za ich wyreżyserowanie odpowiadać będzie Sara Dunlop, odbiorczyni Cannes Lion, która kierowała kampaniami m.in. dla Facebooka, Burberry i Levi's.