"Zmiana to niekończąca się historia". Interaktywna kampania Zalando to nowe spojrzenie na modę!

Rok 2020 jest dla wiekszości z nas rokiem zmian, a także skrajnych emocji. Głównym przesłaniem kampanii jest akceptacja różnorodnych, autentycznych i osobistych przeżyć tego wyjątkowego roku. Zalando zachęca też swoich klientów do podzielenia się własnymi historiami na temat zmian w ich życiu, które nastąpiły w ostatnim czasie.

Zmiana to niekończąca się historia. Opowiedz nam swoją.” to hasło spotu reklamowego, które bezpośrednio zaprasza widzów do odwiedzenia profili Zalando na Instagramie i TikToku i podzielenia się swoimi historiami. Dzięki temu kampania zyskuje interaktywny charakter i angażuje klientów do aktywnego udziału. Daje to świeże spojrzenie na modę, oraz sposób jej przekazu.

ZalandoZalando Zalando

Bohaterką nowej kampanii jest Patricia Allison - aktorka znana z serialu komediowego "Sex Education" na Netflixie.

Zawsze szukam sposobów na zmiany i rozwój. Zmiana to historia, która nigdy się nie kończy, dlatego tak ważne jest pogłębianie relacji z samym sobą.

- mówi Patricia Allison.

W nowej kampanii Zalando to nie moda gra pierwszoplanową rolę. Najważniejsi są ludzie i ich historie, które mają inspirować społeczeństwo na wielu płaszczyznach. Autentyczność kampanii sprawia, że łatwo się z nią utożsamić. Składa się ona z czterech klipów, z udziałem Patricii Alison oraz innych, utalentowanych aktorów. Zmiana, którą przeżywają postacie, daje widzom siłę i bodziec do zrobienia tego samego. 

 

Wybrane z przesłanych przez klientów Zalando zostaną przedstawione w postaci filmów krótkometrażowych. Za ich wyreżyserowanie odpowiadać będzie Sara Dunlop, odbiorczyni Cannes Lion, która kierowała kampaniami m.in. dla Facebooka, Burberry i Levi's.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.