Dla wielu klientów ogromne znaczenie ma jakość produktów, dlatego często decydują się na asortyment marek premium. Te właśnie znajdziemy w Modivo. Pinko, Tommy Hilfinger, Victoria Beckham, Max Mara czy Michael Kors to tylko kilka z możliwości na które mogą zdecydować się fani firmy. Nowa kampania brandu ma przekonać nas do tego, że niezależnie od tego, na jaką okazję szukamy nowych ubrań lub dodatków, każdy z nas znajdzie tam produkt dla siebie: elegancka kreacja na czerwony dywan lub wesele, strój do pracy, randkę, a nawet siłownię. Dodatkowo nie bez znaczenia jest też nasza osobowość. Jeśli chcemy podkreśli ją swoim ubiorem, z pomocą Modivo każdy z nas będzie mógł to zrobić!
Jak podkreślają przedstawiciele Modivo, to pierwsza tak duża kampania w historii firmy. Pojawili się w niej modele o różnych typach urody i kolorze skóry, czym brand chciał podkreślić, że niezależnie od tego jacy jesteśmy, każdy u nich znajdzie dla siebie wymarzony strój. Kampania przenosi nas w kilka, wyjątkowych miejsc: muzeum, czerwony dywan, zatłoczoną ulicę i oryginalny taras z widokiem na panoramę miasta. Naszym zdaniem to doskonała metafora tego, że w Modivo mogą robić zakupy nie tylko gwiazdy, ale również tacy zwykli ludzie jak każdy z nas.
Kampania Modivo Mat. prasowe Modivo
Okazuje się, że ta firma, zdecydowanie wyprzedza swoją konkurencję. W warszawskiej Galerii Młociny, jakiś czas temu otworzono pierwszy salon Modivo, do którego każdy z nas może się wybrać i zobaczyć, jak „na żywo” wyglądają produkty dostępne online. Uznano go za jeden z najnowocześniejszych sklepów stacjonarnych w Polsce. Tam nie zobaczymy ubrań wyeksponowanych na wieszakach. Na klientów czekają natomiast nowoczesne tablety, dzięki którym wybrane rzeczy zamówimy wprost do przymierzalni. Po przymiarkach asortyment, który chcemy kupić będzie czekał na nas przy kasie!