Odkryj nową kolekcję HM Studio w duchu rocka, disco i punka lat 70. "The Refined Rebel" to celebracja bycia sobą

Kampania H&M Studio AW20 jest inna niż dotychczasowe kampanie - to zerwanie z tradycją. Do współpracy z marką zaproszono: Barbie Ferreira, Veronika Heilbrunner, Celeste, Alton Mason, Young Emperors i Mia Kong. Każdy z nich współtworzył kampanię z innego zakątka globu i każdy z nich miał zinterpretować kolekcję na swój unikalny sposób; ich indywidualny styl odegrał tu główną rolę. Efekty są niesamowite - sami zobaczcie!

Kolekcja H&M Studio AW20

Nowa kolekcja H&M Studio AW20 „The Refined Rebel” właśnie ujrzała światło dzienne. Od 24 września jesienne ubrania trafiły do sprzedaży. A co było inspiracją do ich powstania, jaka jest jej myśl przewodnia i do kogo jest skierowana?

Kolekcja H&M Studio inspirowana była tymi, których styl jest równie wyrazisty i odważny, jak ich sposób bycia. Nawiązuje między innymi do XIX-wiecznej pisarki Violet Paget, tworzącej pod pseudonimem Vernon Lee i jej rezydencji we Florencji.  Warto podkreślić, że ubrania z kolekcji AW20 to mix rocka, disco i punka lat 70. Na co zwrócić uwagę? Na elementy idealne na imprezę, jak i klasycznie skrojone garnitury.

Kolekcja H&M Studio AW2020Kolekcja H&M Studio AW2020 Fot. H&M

Dopatrzyliśmy się  tu odniesienia do charakterystycznego androgenicznego stylu Davida Bowie, w wyniku czego kluczowe elementy kolekcji obejmują dopasowany niebieski garnitur, wykonany z wełny z recyklingu. Naszą uwagę przykuł klasyczny szary płaszcz z mocno zaznaczonymi ramionami - idealny dla młodych i dojrzałych kobiet, które lubią minimalizm, ale nie odrzucają propozycji, by bawić się modą.  Bluzka z falbanami wykonana z poliestru z recyklingu to także strzał w dziesiątkę na co dzień, do pracy, lub na randkę. Dekadencka paleta kolorów lazurowego błękitu i malachitowej zieleni jest równoważona przez akcenty szampańskiego różu. Kolorystyka kolekcji idealnie wpisuje się w porę roku.

Kolekcja H&M Studio AW2020Kolekcja H&M Studio AW2020 Fot. H&M

Specjalnie na potrzeby tej kolekcji powstał filtr dedykowany mediom społecznościowym, który ma zachęcić odbiorców H&M do tworzenia własnych stylizacji i dzielenia się nimi ze światem, dokładnie tak jak będą robić to twarze naszej kampanii. Dostępne będą także Gify, dzięki którym każdy będzie mógł poczuć się jak bohater kolekcji H&M Studio AW20. Do kogo skierowana jest kolekcja? Jak mówi Ann-Sofie Johansson na stanowisku Creative Advisor w H&M:

To kolekcja dla osób, które nie boją się kwestionować statusu quo. Ta kolekcja dla tych, którzy ponad wszystko celebrują bycie sobą. Mamy nadzieję, że dzięki kolekcji Studio AW20 nasi klienci poczują w sobie ducha buntownika- mówi Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor w H&M.

Kolekcja H&M Studio AW2020Kolekcja H&M Studio AW2020 Fot. H&M

H&M uwielbia wszelkie innowacje, dlatego zespół H&M Studio postanowił poeksperymentować z nowym formatem kampanii AW20. Biorąc pod uwagę aktualne wydarzenia, chcieliśmy dać naszym bohaterom swobodę tworzenia i możliwość wyrażenia siebie w zaciszu ich własnej przestrzeni. Mamy nadzieję, że nowa kolekcja i kampania zachęcą wszystkich do celebrowania swojego wyjątkowego stylu

- mówi Kattis Bahrke, Head of Creative Marketing and Communications H&M.

Kolekcja H&M Studio AW2020Kolekcja H&M Studio AW2020 Fot. H&M

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.