Selena Gomez stworzyła własną markę kosmetyczną! Rare Beauty to coś więcej niż tylko kosmetyki do makijażu

Wczoraj odbyła się oficjalna premiera marki Rare Beauty, której założycielką jest Selena Gomez. Artystka podążając śladem najmłodszej miliarderki świata, Kylie Jenner, stworzyła firmę, w asortymencie której znajdziemy wiele kolorowych kosmetyków. Okazuje się jednak, że kryje się za tym coś jeszcze!

Rare Beauty by Selena Gomez

O tym, że Selena Gomez tworzy swoją własną markę kosmetyczną, dowiedzieliśmy się już jakiś czas temu. Gwiazda ogłosiła to na Instagramie, gdzie jej fanki nie kryły swojej radości. Wczoraj odbyła się premiera kosmetyków, które dostępne są na stronie internetowej Rare Beauty i w sklepach Sephora w wybranych krajach. Do sprzedaży trafiły kolorowe kosmetyki takie jak podkłady, rozświetlacze, pomadki czy eyelinery. Piosenkarka nie zapomniała także o akcesoriach niezbędnych do makijażu. W końcu odpowiedni pędzel potrafi zdziałać cuda! Ceny produktów zaczynają się od 5 dolarów.

 

Rare Beauty to nie tylko marka kosmetyczna

Selena Gomez to artystka, o życiu której marzy wiele dziewczyn i kobiet z całego świata. Jest piękna, utalentowana i bogata. Gwiazda od dawna podkreśla, że świat w którym żyje nie jest idealny, trzeba go jednak akceptować i do tego samego namawia swoich fanów. Marka Rare Beaty w założeniu ma być nie tylko sztywnym brandem, ale także ma tworzyć swego rodzaju społeczność.

Myślę, że Rare Beauty może być czymś więcej niż tylko marką kosmetyczną - może mieć wpływ. Chcę, żebyśmy wszyscy przestali się porównywać i po prostu zaczęli akceptować naszą własną wyjątkowość.

- tak opisuje charakter firmy sama Selena Gomez. W świecie, w którym nie brakuje porównań i wyidealizowanego piękna, ważne jest, aby doceniać siebie takimi, jakimi jesteśmy.

 

Rare Beauty z sukcesem na miarę Kylie Cosmetics?

Kylie Jenner kilka lat temu stworzyła własną markę kosmetyczną Kylie Cosmetics. Dziś to najmłodsza miliarderka świata, która sukces odniosła dzięki wypromowaniu swoich produktów w sieci. W tym miejscu musimy wspomnieć także o Rihannie. Artystka swoją karierę jako bizneswoman rozpoczęła z marką Fenty. Fenty Beauty by Rihanna także może pochwalić się międzynarodowym sukcesem! Na polskim rynku także nie brakuje celebrytów, którzy inwestują w branżę beauty. Julia Wieniawa stworzyła Jusee Cosmetics, której produkty trafią do sprzedaży najprawdopodobniej pod koniec września. Czy produkty Seleny Gomez okażą się hitem? Trzymamy mocno kciuki!

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.