Do sprzedaży trafiła nowa kolekcja firmy NAGO, która świetnie wpisuje się w najgorętsze, marynarskie trendy. Brand postawił tym razem na chłodne kolory, a także na efektowne wiązania. W kolekcji znalazły się także stylowe dodatki, takie jak torby i supermodne kapelusze, które pojawiły się po raz pierwszy w asortymencie marki. Nie zabrakło także wygodnych dresów, które w ostatnim czasie przeżywają prawdziwy renesans. NAGO od lat stawia na najwyższej jakości materiały. W tym roku w ich sklepie pojawiają się także produkty z polskiego lnu, w sam raz na lato. Co ciekawe w kampanii wzięły udział kobiety o różnych typach urody, a nie wyłącznie bardzo szczupłe modelki.
Nowa kolekcja NAGO Mat. prasowe NAGO, Borys Synak
W ostatnim czasie prawdziwym hitem okazują się piżamy, które wkładamy nie tylko w nocy. Ten strój sprawdzi się także na co dzień. W kolekcji wiosna lato 2020 marki NAGO znajdziemy modele do pracy lub na spotkanie z przyjaciółmi. Tego typu stroje królowały również na tegorocznych fashion weekach. Pokochały je kobiety na całym świecie, w tym mnóstwo Polek.
Świat się zatrzymał. Wszystko przez pandemię koronawiruasa, która w bardzo szybkim tempie swoim zasięgiem dotknęła niemal wszystkie kraje. Przedsiębiorcy stanęli przed ogromnym wyzwaniem, a wiele z nich nie przetrwało próby czasu. Polska firma NAGO zdecydowała się na wyjątkowy krok związany ze szwalniami, z którymi współpracuje.
Chcąc wesprzeć ich działalność, na tyle na ile było to dla nas możliwe, odkupiliśmy od nich resztki materiałów, które zalegały w ich magazynie i uszyliśmy z nich między innymi sportowy komplet.
- powiedziała Julia Turewicz, współzałożycielka marki. To nie tylko wyciągnięcie ręki w kierunku innych firm, ale także dobry sposób na maksymalne wykorzystanie materiałów, które w innym przypadku mogłyby trafić do kosza.