Moda 2020: wyjątkowa kolekcja polskiej marki NAGO

Sezon wiosna lato 2020 nie był łaskawy chyba dla nikogo. Marka NAGO przy tworzeniu swojej nowej, letniej kolekcji, jak sama podkreśla, musiała zrewidować część swoich planów, jednak teraz odbyła się premiera jej zaskakujących nowości. Sprawdźcie, co już możecie znaleźć w sklepach!

Nowa kolekcja NAGO

Do sprzedaży trafiła nowa kolekcja firmy NAGO, która świetnie wpisuje się w najgorętsze, marynarskie trendy. Brand postawił tym razem na chłodne kolory, a także na efektowne wiązania. W kolekcji znalazły się także stylowe dodatki, takie jak torby i supermodne kapelusze, które pojawiły się po raz pierwszy w asortymencie marki. Nie zabrakło także wygodnych dresów, które w ostatnim czasie przeżywają prawdziwy renesans. NAGO od lat stawia na najwyższej jakości materiały. W tym roku w ich sklepie pojawiają się także produkty z polskiego lnu, w sam raz na lato. Co ciekawe w kampanii wzięły udział kobiety o różnych typach urody, a nie wyłącznie bardzo szczupłe modelki.

Nowa kolekcja NAGONowa kolekcja NAGO Mat. prasowe NAGO, Borys Synak

Moda 2020: w piżamie na ulicę

W ostatnim czasie prawdziwym hitem okazują się piżamy, które wkładamy nie tylko w nocy. Ten strój sprawdzi się także na co dzień. W kolekcji wiosna lato 2020 marki NAGO znajdziemy modele do pracy lub na spotkanie z przyjaciółmi. Tego typu stroje królowały również na tegorocznych fashion weekach. Pokochały je kobiety na całym świecie, w tym mnóstwo Polek.

 

Moda 2020: wyzwanie polskich przedsiębiorców

Świat się zatrzymał. Wszystko przez pandemię koronawiruasa, która w bardzo szybkim tempie swoim zasięgiem dotknęła niemal wszystkie kraje. Przedsiębiorcy stanęli przed ogromnym wyzwaniem, a wiele z nich nie przetrwało próby czasu. Polska firma NAGO zdecydowała się na wyjątkowy krok związany ze szwalniami, z którymi współpracuje.

Chcąc wesprzeć ich działalność, na tyle na ile było to dla nas możliwe, odkupiliśmy od nich resztki materiałów, które zalegały w ich magazynie i uszyliśmy z nich między innymi sportowy komplet.

- powiedziała Julia Turewicz, współzałożycielka marki. To nie tylko wyciągnięcie ręki w kierunku innych firm, ale także dobry sposób na maksymalne wykorzystanie materiałów, które w innym przypadku mogłyby trafić do kosza.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.