Żegnajcie stereotypy, witajcie zerotypy - nowa kampania Zalando, w której rządzi wolność i otwartość

W nowej kampanii Zalando porusza temat stereotypów w modzie, które ograniczają kreatywność i różnorodność. Nowe zjawisko "zerotypy" to postawa polegająca na pożegnaniu nieaktualnych i przestarzałych stereotypów - koniec z "szufladkowaniem" w świecie mody! Wejdź do świata Zalando, w którym panuje wolność i pozytywność!

Nowa kampania Zalando jest odważna, wesoła i bardzo kolorowa - idealna dla miłośników zabawy modą! "Goodbyt Stereotypes, Hello Zerotypes" to hasło promujące wiosenne kolekcje, w których znajdziecie szeroki wybór produktów. Wiosna to czas zmian, idealny moment by wyrazić swoją osobowość! Celem Zalando jest przedstawienie Zerotypów oraz rozpoczęcie dyskusji na temat przestarzałych, ale wciąż obecnych stereotypów kulturowych.

Nowa kampania 'Goodbye Stereotypes, Hello Zerotypes'Nowa kampania 'Goodbye Stereotypes, Hello Zerotypes' Fot. Zalando

Badanie przeprowadzone przez Zalando we współpracy z YouGov na sześciu europejskich rynkach (Polsce, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Francji i Szwecji), wykazało, że według 89% ankietowanych w dzisiejszym świecie nadal obecne są stereotypy, a według 47% z nich, jest ich więcej niż kiedyś. Większość badanych twierdzi, że w głównej mierze wpływ na ten stan rzeczy mają media, w 57% filmy i programy telewizyjne, a w 60% reklamy. Zalando przyświeca idea promowania mody bez ograniczeń, zerwania ze stereotypami kulturowymi - tak by każdy mógł się czuć swobodnie i komfortowo bez względu na ubrania i wygląd ogólny. 

Nowa kampania 'Goodbye Stereotypes, Hello Zerotypes'Nowa kampania 'Goodbye Stereotypes, Hello Zerotypes' Fot. Zalando

Ciesz się swoim stylem, bądź dumny ze swojej osobowości! 

„Jako wiodąca w Europie platforma modowa i lifestyle’owa, obsługujemy ponad 29 milionów konsumentów i zdajemy sobie sprawę z różnorodności oraz unikalnego stylu każdego z nich. Wierzymy, że w dzisiejszym społeczeństwie nie ma już miejsca na stereotypy” – mówi Dawid Pożoga, Market Lead na Polskę w Zalando. „Badania wykazały, że w Polsce ponad 93% uważa, że stereotypy są wciąż obecne w społeczeństwie, a zaledwie 2% respondentów twierdzi, że nie istnieją. 

"Nasza wiosenna kampania budzi do życia Zerotypy i przekonanie, że każdy może być kim chce, bez wyznaczania swojego typu, stylu, oczekiwań czy ograniczeń, które go definiują.” - dodaje Pani Dorota.

Nowa kampania 'Goodbye Stereotypes, Hello Zerotypes'Nowa kampania 'Goodbye Stereotypes, Hello Zerotypes' Fot. Zalando

Przekazem nowego spotu reklamowego Zalando jest zachęta do bycia sobą. Indywidualny styl jest jedną z rzeczy, która sprawia, że możesz być tym kim zechcesz. Przyciągające wzrok zdjęcia kampanijne wykonał Tom Craig, a angażujące materiały do mediów społecznościowych wyreżyserowane zostały przez Tasha Huanga.

Nowa kampania 'Goodbye Stereotypes, Hello Zerotypes'Nowa kampania 'Goodbye Stereotypes, Hello Zerotypes' Fot. Zalando

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.