Ekran smartfona współczesnym lustrem? Nowoczesna wizja piękna w kampanii Sephora

The Unlimited Power of Beauty - tak brzmi hasło najnowszej wizerunkowej kampanii marki Sephora. Piękno to nie rozmiar, norma ani filtr na Instagramie, ale narzędzie siły i pewności siebie - Sephora zabiera głos w dyskusji i przedstawia swoją wizję piękna.

Współczesna wizja piękna

Wizja piękna nieustannie się zmienia - teraz nie określają już jej wyłącznie pokazy mody czy fotografie w modowych magazynach. Najnowsze zdjęcia influencerów, a nawet zdjęcia naszych przyjaciół mają spory wpływ na postrzeganie piękna - wszystko to sprawia, że ekrany smartfonów stały się współczesnym lustrem. Dyskusja o pięknie dotyka nas wszystkich - głos zabrała również SEPHORA, która w najnowszej kampanii wizerunkowej The Unlimited Power of Beauty przedstawiają swoją wizję. 

The Unlimited Power of Beauty - piękno nie zna granic

Według marki Sephora piękno ma tyle twarzy, ilu ludzi jest na świecie - ponadto każdy z nas ma moc i prawo do tworzenia własnej definicji piękna oraz odkrywania wielu jego odsłon. Co nam daje piękno? Przede wszystkim oferuje nam moc pokochania siebie! Piękno to narzędzie do budowania pewności siebie i poczucia własnej wartości - musimy pamiętać, że to nie norma, rozmiar ani filtr. 

The Unlimited Power of Beauty to kampania zachęcająca do odważnego wyrażana siebie i do samoakceptacji. Poza kampanią europejską w Polsce zaprezentujemy naszym odbiorcom, fanom i klientom jej lokalną odsłonę 

- mówi Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska. Kampania The Unlimited Power of Beauty jest uniwersalna dzięki doborowi obsady, ale też osobista przez swój ton i obrazy.

Zaprosiliśmy do niej naszych klientów, pracowników, i inne silne osobowości, które tworzą społeczność fanów piękna w Polsce i m.in. Anię Lewandowską, założycielkę marki Phlov. Każda z tych osób ma swoją historię, „beauty story”, do opowiedzenia i podzielenia się z nią z innymi. 

- tłumaczy Katarzyna Bielecka, Dyrektor Generalna Sephora Polska. Ponadto w kampanii wykorzystano portrety stworzone przez brytyjską fotograf Nadine Ijewere. Zdjęcia niosą ze sobą przesłanie marki, jednocześnie prezentując jej asortyment, m.in. zapachy, makijaż oraz pielęgnację.

The Unlimited Power of Beauty - kampania wizerunkowaThe Unlimited Power of Beauty - kampania wizerunkowa fot. Sephora

Każda fotografia opowiada inną historię piękna - niezależnie od wieku, płci czy sylwetki. Portrety przedstawiają rozmaite wizje piękna i niosą osobiste przesłania, m.in. "Kobiecość ma wiele twarzy", "Siła to piękno. Piękno to siła" czy "Mój uśmiech: mój makijaż". Na uwagę zasługuje również film, zrealizowany przez Jonasa Lindstroema, który opowiada historię relacji kobiety z jej wizją samej siebie - przedstawia zarówno chwile zwątpienia, jak i te pełne siły. 

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.