Under Armour otwiera pierwszy sklep w Polsce

Popularna amerykańska marka sportowa Under Armour w końcu pojawi się w naszym kraju! Już 25 października w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia zostanie otwarty pierwszy salon tej marki.

Pierwszy sklep Under Armour w Polsce

Nowy salon będzie miał powierzchnię ponad 200 metrów kwadratowych. W ofercie Under Armour znajdą się zaawansowane technologicznie linie odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych do treningu oraz biegania. Obsługę warszawskiego Under Armour Brand House tworzyć będzie zespół wyszkolonych ekspertów. Doradzać będą w wyborze produktów, które pozwolą każdemu trenować, wyglądać i czuć się jak najlepiej. 25 października zostanie przedstawiony również pierwszy polski ambasador marki, Robert Karaś – triathlonista, mistrz i rekordzista świata na dystansie potrójnego i podwójnego Ironmana. Na otwarcie pierwszego salonu marki w Polsce zaproszono także najlepszych sportowców w kraju: pierwszego Polaka w lidze NBA Cezarego Trybańskiego, dwukrotną mistrzynię świata we wspinaczce sportowej na czas Aleksandrę Mirosław oraz mistrza triathlonu Jerzego Górskiego. Spotkanie poprowadzi prezenter telewizyjny i radiowy oraz zaawansowany triathlonista – Maciej Dowbor.

Pierwszy salon Under Armour - jakie atrakcje na otwarcie przygotowała marka

Od 25 do 27 października marka przygotowała sporo promocji dla klientów sklepu. Każdy, kto udostępni w mediach społecznościowych zdjęcie postumentu Under Armour, ustawionego w atrium Westfield Arkadia i oznaczy je hasztagiem #UnderArmourWarsaw, będzie mógł odebrać 25 zł zniżki na zakup odzieży oraz 50 zł zniżki na zakup obuwia Under Armour. Dodatkowo w tym okresie, do każdego zakupu odzieży lub obuwia klienci otrzymają specjalny prezent z okazji otwarcia – plecak Gym Sackpack.

 

Under Armour - ulubiona marka gwiazd

Under Armour to popularny producent obuwia, odzieży i sprzętu sportowego, który zrewolucjonizował sposób ubierania się sportowców na całym świecie. W myśl misji marki – „Under Armour makes you better” – innowacyjne produkty zaprojektowane są tak, by poprawiać wyniki sportowców na każdym poziomie zaawansowania. Fanami marki jest wiele celebrytów i gwiazd - Taylor Swift, Kristen Stewart, Kate Hudson czy Emma Watson.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.