Małgorzata Socha w dresie z najnowszej kolekcji polskiej marki Marlu!

Aktorka chętnie stawia na stylizacje, w których nie tylko dobrze wygląda, ale także czuje się komfortowo. Właśnie udostępniła na swoim Instagram Stories zdjęcie w stylowym dresie z najnowszej kolekcji polskiej marki Marlu!

Małgorzata Socha w Marlu

Artystka wielokrotnie już sięgała po polskie marki. Małgorzata Socha tym razem postawiła na dres z najnowszej kolekcji Marlu. Czarno – szara bluza w kratkę, dzięki bawełnie, którą wykorzystano do jej produkcji, idealnie nas ogrzeje w chłodniejsze dni. Produkt znajdziemy jeszcze w czerwono – czarnym kolorze. Bluza w sklepie online marki kosztuje 280 zł. Jej uzupełnieniem są spodnie, na które również zdecydowała się aktorka. Ten model także znajdziemy w kolorze czerwono-czarnym i kosztuje 220 zł.

Małgorzata Socha w dresie MarluMałgorzata Socha w dresie Marlu Małgorzata Socha Instagram Stories

Małgorzata Socha w roli projektantki

Aktorka od lat interesuje się modą. Chętnie uczestniczy w wielu branżowych imprezach i pokazach. Chętnie sięga również po projekty polskich projektantów. Niedawno role nieco się odwróciły. Tym razem to Małgorzata Socha została jedną z projektantek i wspólnie ze swoją stylistką i przyjaciółką Alicją Werniewicz stworzyła kolekcję dla Monnari. Znajdziemy w niej sukienki ozdobione jednymi z  najmodniejszych w tym sezonie zwierzęcymi printach oraz wiele innych ubrań, które idealnie sprawdzą się do pracy, szkoły czy na randkę. Kolekcja cieszy się dużą popularnością nie tylko wśród znajomych gwiazdy, ale podoba się przede wszystkim klientkom tej popularnej łódzkiej firmy.

Zobacz wideo

Styl Małgorzaty Sochy

Małgorzata Socha uchodzi za jedną z najlepiej ubranych Polek. Każda jej stylizacja jest dopracowana nawet w najmniejszym detalu, co można zauważyć już na pierwszy rzut oka. W jej szafie znajdziemy ubrania od polskich i światowych projektantów, ale także ze znanych i popularnych sieciówek. Aktorka w ostatnim czasie najchętniej wybiera ubrania z autorskiej kolekcji dla Monnari, dobierając do nich produkty innych marek. W ten sposób chce zachęcić swoich fanów do zakupu ubrań, które stworzyła.