W nowej kampanii polskiej marki Batycki widać przede wszystkim namiętność i seksapil. Być może ten miks okaże się zwycięski w chłodnym, jesienno-zimowym sezonie? Kolekcja "Justify My Love" ma uwodzić, sycić wzrok, działać na wyobraźnię. Znajdziemy tu piękną mieszankę kolorów: złota, kobaltu, brązu w koniakowym odcieniu oraz czekoladę. W kolekcji pojawiają się dyskretne wzory, na przykład krata, a także wyrafinowane faktury, na przykład połyskliwy krokodyl. Inspiracją była piosenka Madonny o tym samym tytule. Wideo z 1991 roku wywołało wtedy furorę. Czy tak będzie z kolekcją Batycki? Tak, ale pod warunkiem, że klientki docenią drapieżny wymiar elegancji.
Batycki - kampania 'Justify My Love' Fot. Malwina Sulima / mat. prasowe
Limitowane kolekcje Vans to już tradycja. Tym razem kultowa marka uwielbiana już nie tylko przez skaterów łączy siły z angielskim domem mody Vivienne Westwood. Mieszanka wydaje się wybuchowa i tak rzeczywiście jest! Kolekcja to reinterpretacja kultowych, archiwalnych grafik i wzorów Westwood, które znalazły się na sześciu popularnych modelach butów Vans. Są wśród nich model Sk8-Hi, który zdobi znaczek pocztowy z datą rozpoczęcia współpracy. Sk8-Hi Platform to adaptacja kultowego designu butów
Vivienne Westwood Pirate.
Kolekcja Vans x Vivienne Westwood mat. prasowe
Oba brandy łączy też szachownica. W modelu Checkerboard Slip-On na charakterystyczny wzór naniesiono grafikę Vivienne Westwood Destroy - kultowy znak, który zadebiutował w kolekcjach angielskiej marki w 1977 roku. Westwood reinterpretuje klasyczną szachownicę dzięki przeskalowaniu wzoru i jego umiejscowieniu po przekątnej. Kolekcja będzie dostępna w sklepach Vans i Vivienne Westwood od 20 września.
Kolekcja Vans x Vivienne Westwood mat. prasowe
Już 19 września światło dzienne ujrzy najnowsza kolekcja, która powstała jako efekt współpracy dwóch znanych marek: Lee i dopiero wchodzącej do Polski - Weekday. Kolekcja składa się z 22 projektów inspirowanych odzieżą roboczą i subkulturami z lat 90. Daleko jej jednak do nostalgii! Dominuje za to nowoczesne spojrzenie na styl Weekday. Projektanci marki otrzymali dostęp do ponad 130-letniego archiwum Lee. Co tam znaleźli? Kultowe modele jeansów, które postanowili dostosować do własnych wymagań: kreatywnej dekonstrukcji, większej rozmiarówki i personalizacji. W kolekcji Weekday x Lee znajdziemy m.in. bawełniane spodnie stolarskie, szerokie jeansy, ogrodniczki, kurtki i płaszcze jak od uniformu.
Kolekcja Weekday x Lee mat. prasowe
Kolekcja Weekday x Lee mat. prasowe
Nic bardziej nie uniesie was w tym sezonie na duchu, jak najnowsza kolekcja polskiej marki streetweare'owej PLNY LALA! Tematem przewodnim "Stand by me" jest bliskość, przyjaźń i wzajemne wsparcie. Kampania promująca najnowszą kolekcję ma futurystyczny, nowoczesny charakter. Być z głową w chmurach tutaj staje się realne! Największym hitem kolekcji są zestawy spodnie plus bluza w dwóch wariantach kolorystycznych. Wiecznym zmarzluchom polecamy puchowe kurtki z ultralekkiego nylonu. Sprężysty puch, który wypełnia kurtki pochodzi z Polski! W kolekcji dominują uniwersalne czerń oraz szarość, przełamane energetycznym pomarańczem - jednym z naszych ulubionych kolorów na nowy sezon! Kolekcja "Stand by me" dostępna jest od 11.09. na stronie internetowej oraz w sklepach stacjonarnych marki.
Kolekcja 'Stand by me' PLNY LALA mat. prasowe