Stradivarius x "Przyjaciele" oraz Bershka x Coca-Cola. Lata 90. wracają!

Trendy z lat 90. powróciły na dobre. Dwie marki z hiszpańskiego holdingu Inditex- Bershka i Stradivarius postanowiły wypuścić na rynek produkty inspirowane symbolami tamtych lat, czyli serialem "Przyjaciele" czy Coca-Colą.

Trendy 2019. Stradivarius stworzył kolekcję inspirowaną serialem "Przyjaciele".

Hiszpańska sieciówka ma w swojej ofercie kolekcję t-shirtów z nadrukami obsady serialu. Na fali popularności, jaką cieszyły się bluzki, Stradivarius stworzył linię akcesoriów z charakterystycznym logo "Friends".

W premierowej kolekcji, którą kupicie zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online znajdziecie case na iPhone'a w kolorze pudrowego różu, czarną płócienną torbę, piórniki w dwóch opcjach kolorystycznych – transparentny i różowy, a także większe kosmetyczki. Co ciekawe, Stradivarius stworzył też album na zdjęcia oraz notatnik w grubej okładce z napisem: „I'd rather be watching Friends”.

Ceny dodatków nawiązujących do serialu "Przyjaciele" rozpoczynają się od 29,90 zł (tyle zapłacicie za etui na telefon i materiałową torbę). Najdroższy z kolekcji jest notatnik, który kosztuje 69,90 zł. 

Kolekcja Bershka x 'Przyjaciele'Kolekcja Bershka x 'Przyjaciele' Mat.prasowe

Lata 90. wciąż na topie! Bershka x Coca-Cola

Bershka, we współpracy z Coca-Colą, prezentuje nową mini kolekcję będącą ukłonem w stronę stylistyki lat 90. Kolekcja składa się z trzech unisexowych elementów: białego t-shirtu z krótkim rękawem z nadrukiem all over, koszulki w pomarańczowym odcieniu oraz bluzy występującej w intensywnej zieleni z kolorowym printem z przodu i z tyłu, również bardzo charakterystycznym dla tej dekady.

Limitowana kolekcja dostępna jest w sprzedaży od 5 lipca w sklepach stacjonarnych, jak i online. 

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.