NA-KD x Julia Wieniawa: druga kolekcja dla szwedzkiej marki

Druga kolekcja Julii Wieniawy dla marki NA-KD pojawi się w sprzedaży już pod koniec czerwca. Tym razem aktorka postawiła na wakacyjny styl inspirowany modą przełomu lat 70. oraz 80.

Pierwsza kolekcja będąca efektem współpracy Julii Wieniawy oraz marki NA-KD trafiła do sprzedaży w styczniu 2019 roku. Znalazły się w niej klasyczne ubrania oraz dodatki utrzymane w stonowanej palecie barw. 30 czerwca tego roku na rynku zadebiutuje druga kolekcja artystki, tym razem inspirowana stylem lat 70. oraz 80.

NA-KD x Julia Wieniawa: co znajdziemy w drugiej kolekcji

Julia Wieniawa x NA-KDJulia Wieniawa x NA-KD mat. prasowe

Tym razem ubrania z kolekcji Julii Wieniawy utrzymane są w klimacie lat 70-tych i 80-tych. Gruby denim, postrzępione brzegi, romantyczne sukienki w klimacie vintage idealnie pasują do instagramowego profilu aktorki, który w tym momencie obserwuje ponad 1,2 miliona użytkowników. Kolekcja będzie dostępna już od 30 czerwca na całym świecie tam, gdzie obecna jest marka NA-KD. W Polsce dostaniecie ją w sklepach i pop-up store, w których sprzedawany jest NA-KD oraz oczywiście online. Na zakup kolekcji można się zapisać na specjalnej stronie VIP, skorzystało z tego już 20 tys fanek marki i piosenkarki. Zapisane osoby w dniu premiery kolekcji otrzymają maila z 15% zniżką.

NA-KD ulubiona marka instablogerek

Julia Wieniawa x NA-KDJulia Wieniawa x NA-KD mat. prasowe

NA-KD jest jedną z najszybciej rozwijających się marek modowych w mediach społecznościowych: konto na Instagramie śledzi 1,8 miliona użytkowników. Firma często współpracuje ze znanymi blogerkami. Do tej pory swoje autorskie kolekcje zaprezentowały m.in. Linn Ahlborg czy Kristin Sundberg z bloga bykiki.se. Ma w swojej ofercie produkty ponad 170 światowych marek, w tym tak znanych jak Levi's, Cheap Monday czy Tommy Hilfiger, ale także mniej popularnych w Polsce brandów - skandynawskie By Malene Birger i Ivy Copenhagen, brytyjski Jovonna czy australijski Lack of Color.