Amazon będzie sprzedawać limitowane kolekcje zaprojektowane przez globalnych influencerów

To kolejny krok brytyjskiego giganta do zawojowania światowym rynkiem e-commerce w branży odzieżowej. "The Drop" to limitowane, dostępne czasowo kolekcje, które będą powstawać dopiero po złożeniu zamówienia, a ich współtwórcami będą najbardziej popularni influencerzy z Instagrama.

Amazon doskonale zdaje sobie sprawę nie tylko z rosnącego w siłę rynku e-commerce, ale także z ogromnego wpływu globalnych influencerów, których na Instagramie i You Tube obserwują miliony użytkowników. Pod nazwą "The Drop" powstawać będą limitowane kolekcje inspirowane modą street style powstałe we współpracy ze światowymi blogerami oraz największymi influencerami. 

Amazon wchodzi na rynek mody z własną kolekcją 

 

Wszystkie projekty Amazona będą produkowane dopiero po złożeniu zamówienia, a kolekcje dostępne będą tylko przez 30 godzin od premiery wyłącznie na stronie sklepu Amazon. Nie jest znana jeszcze data startu nowego projektu brytyjskiego giganta, ale można zapisać się na newsletter albo śledzić instagramowe konto AmazonTheDrop. Wszystko wskazuje na to, że "The Drop" już niedługo pojawi się w sprzedaży. 

 

Do współpracy przy stworzeniu nowych kolekcji Amazon zaprosił najbardziej popularnych influcencerów, którzy mogą pochwalić się pokaźnym gronem obserwatorów. Wśród nich są Paola Alberdi (milion obserwatorów na Instagramie)m Sierra Furtado (1,7 mln obserwatorów), Leonie Hanne (1,9 mln) oraz Patricia Bright (1 mln obserwatorów). Amazon zachęca również wszystkich influencerów, którzy mają powyżej miliona obserwatorów do kontaktu z firmą. 

Więcej o:
Copyright © Agora SA