Amazon doskonale zdaje sobie sprawę nie tylko z rosnącego w siłę rynku e-commerce, ale także z ogromnego wpływu globalnych influencerów, których na Instagramie i You Tube obserwują miliony użytkowników. Pod nazwą "The Drop" powstawać będą limitowane kolekcje inspirowane modą street style powstałe we współpracy ze światowymi blogerami oraz największymi influencerami.
Wszystkie projekty Amazona będą produkowane dopiero po złożeniu zamówienia, a kolekcje dostępne będą tylko przez 30 godzin od premiery wyłącznie na stronie sklepu Amazon. Nie jest znana jeszcze data startu nowego projektu brytyjskiego giganta, ale można zapisać się na newsletter albo śledzić instagramowe konto AmazonTheDrop. Wszystko wskazuje na to, że "The Drop" już niedługo pojawi się w sprzedaży.
Do współpracy przy stworzeniu nowych kolekcji Amazon zaprosił najbardziej popularnych influcencerów, którzy mogą pochwalić się pokaźnym gronem obserwatorów. Wśród nich są Paola Alberdi (milion obserwatorów na Instagramie)m Sierra Furtado (1,7 mln obserwatorów), Leonie Hanne (1,9 mln) oraz Patricia Bright (1 mln obserwatorów). Amazon zachęca również wszystkich influencerów, którzy mają powyżej miliona obserwatorów do kontaktu z firmą.