Body positive według Etam - naturalne piękno w nowej kampanii marki

Przez lata wyretuszowane do granic możliwości, idealnie proporcjonalne kobiety spoglądały na nas ze zdjęć promujących nowe kolekcje wielu znanych marek. Na szczęście to już przeszłość. Coraz więcej firm stawia na naturalność, czego efektem są piękne kampanię, w których każda z nas może odnaleźć odrobinę siebie. Głos w sprawie "body positive" zabrał też Etam - modelki, które promują bieliznę na sezon wiosna/lato 2019 mają m.in. widoczne rozstępy i blizny.

Ruch "body positive" od miesięcy prężnie działa na cały świecie. Akcji ma pozytywny wpływ na kobiety i ich postrzeganie swojego ciała. Wszystko zaczęło się od mediów społecznościowy, ale teraz w promowanie "ciałopozytywności" angażują się zarówno wielkie odzieżowe korporacje, jaki i mniejsze lokalne marki. Niedawno w artykule o najpiękniejszych strojach kąpielowych na sezon 2019 pokazywaliśmy zdjęcia kampanii Muuv. Sesja została zorganizowana na Bali, a fotografie nie zostały poddane obróbce. Ciało modelki, choć pięknie, to dalekie jest od ideału - widoczne są rozstępy czy przybarwienia. Na podobny ruch zdecydowało się teraz Etam.

Nowa kolekcja EtamNowa kolekcja Etam mat. prasowe

Dewizą francuskiej marki jest hasło French Liberté, za którym stoją m.in. wartości feministyczne. W tym roku Etam postanowił jeszcze bardziej skupić się na promowaniu wartości równości i samoakceptacji wśród kobiet. Jednym z działań, które podejmuje jest najnowsza kampania promowana głównie w mediach społecznościowych - na zdjęciach widzimy naturalne modelki w bieliźnie z wiosenno-letniej kolekcji. Fotografie są wolne od ingerencji grafika - kobiety mają blizny, rozstępy, krągłe kształty i tatuaże.  

Body positive według EtamBody positive według Etam mat. prasowe

To jednak nie wszystko. Etam jest też inicjatorem akcji #InfiniteSupport, w ramach której ósmego dnia miesiąca organizowane są akcje na rzecz kobiet. W maju natomiast firma co jakiś czas publikuje “surowe” polaroidy zrobione podczas sesji wizerunkowej swimwear 2019 z ambasadorkami - Constance Jabłoński oraz Laetitia Casta. Zwieńczeniem tegorocznych działań w temacie "body positive" będzie jesienny event z panelem dyskusyjnym, podczas którego poruszone zostaną m.in. tematy Modern Feminism, Body Positive oraz I wear What I Want.

Zdjęcia nowej kampanii Etam nie zostały poddane retuszowiZdjęcia nowej kampanii Etam nie zostały poddane retuszowi mat. prasowe

Więcej o:
Copyright © Agora SA