#beautynews: 25-te urodziny akcji Viva Glam i nowości GLOV dla mężczyzn

Marki kosmetyczne od lat angażują się w sprawy społeczne. Ich zasięgi miały realny wpływ na rozwiązanie wielu palących problemów i poprawienie komfortu życia osób chorych i mniejszości. Teraz nowe działania na rzecz kobiet rozpoczynają firmy MAC Cosmetics i L'oreal.

Akcja Viva Glam ma już 25 lat

Ćwierć wieku temu MAC Cosmetics rozpoczął akcję charytatywną Viva Glam. W tym czasie marka zebrała 500 milionów dolarów na rzecz walki z HIV/AIDS. Z okazji okrągłych urodzin poszerzony zostaje zakres działalności fundacji - teraz brand będzie walczył także na rzecz zdrowia i równouprawnienia Kobiet, Dziewcząt i społeczności LGBTQ. Od 1994 roku Vivę Glam wsparło wielu wpływowych artystów, m.in. Sia, Miley Cyrus, Elton John, Mary J. Blige i Ricky Martin. 

Twarzą urodzinowej edycji kolekcji Viva Glam została Winnie Harlow - modelka cierpiąca na bielactwoTwarzą urodzinowej edycji kolekcji Viva Glam została Winnie Harlow - modelka cierpiąca na bielactwo Gabriel Perez Silva

Teraz, gdy mamy już badania i środki przeciwdziałania AIDS, musimy skupić się na nierównościach i stygmatyzacji, które nie pozwalają kobietom, dziewczętom i osobom LGBTQ korzystać z pomocy. W 2019 M.A.C ma zamiar realizować swoją wizję i zakończyć podziały, tak, by zakończyć epidemię AIDS - mówi Nancy Mahon, Global Executive Director M.A.C AIDS Fund.

100% wpływów ze sprzedaży pomadek VIVA GLAM I, VIVA GLAM II, VIVA GLAM III i nowej, limitowanej edycji urodzinowej VIVA GLAM 25 w oryginalnym odcieniu VIVA GLAM I, będzie przekazany na cele charytatywne. 

Rękawica GLOV dla mężczyzn 

Marka GLOV poszerza swój asortyment o produkty dla mężczyzn. Pierwszy z nich to rękawica do mycia ciała. Produkt wykonany jest ze specjalistycznego włókna bambusowego, które stworzone zostało przy wykorzystaniu zaawansowanej mikrotechnologii. Dzięki temu sprawnie złuszcza martwy naskórek i dogłębnie oczyszczając pory. 

Rękawiczka GLOV MenRękawiczka GLOV Men mat. prasowe

Marka odpowiada tym samym na potrzeby męskiej skóry, która jest o 25% grubsza od skóry kobiet, wytwarza dużą ilość sebum, powodując problemy z wrastaniem włosów podczas golenia i powstawanie niedoskonałości skóry. GLOV Man jest wielokrotnego użytku aż do 3 miesięcy: z wodą lub ulubionym żelem pod prysznic.

GLOV najbardziej znane jest ze swoich produktów do demakijażu. Rękawiczkę marki, która ekspresowo usuwa make-up uwielbia m.in. makijażysta Kim Kardashian. 

L'oreal po raz kolejny partnerem Festiwalu Filmowego w Cannes 

Jak co roku L'oreal będzie wspierał jeden z najważniejszych festiwali filmowych na świecie. Firma rozpoczyna też powiązaną z tym wydarzeniem kampanię "Kobiety w roli głównej". Całość nawiązuje do kultowego hasła, które pierwszy raz użyte zostało w 1971 roku (!). "Ponieważ Jestem tego warta!” przeszło już do historii reklamy i do dzisiaj kojarzy się z L'oreal. Najnowszy projekt marki również ma na celu inspirowanie i wspieranie kobiet na całym świecie w dążeniu do samorealizacji na ich własnych zasadach. 

L'oreal od 22 lat jest Oficjalnym Kreatorem Makijażu Festiwalu Filmowego w CannesL'oreal od 22 lat jest Oficjalnym Kreatorem Makijażu Festiwalu Filmowego w Cannes mat. prasowe

Kampania jest powiązana z tegorocznym Festiwalem w Cannes, którego tematem kluczowym będzie kobiecość i rola kobiet w społeczeństwie. Akcja L'oreal opiera się na manifeście: „Życie pisze dla każdej z nas różne scenariusze, jedno się nie zmienia, to Ty grasz główną rolę, zupełnie jak na kinowym ekranie w trakcie Festiwalu Filmowego w Cannes. To jest twój czas i Twoja rola.” Od 2016 ambasadorką marki jest Grażyna Torbicka, która także w tym roku będzie reprezentowała Polskę na canneńskim czerwonym dywanie.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.