Od 29 do 31 marca Sephora zaprasza do 20 stanowisk z bezpłatnymi 15-minutowymi metamorfozami oraz na grupowe warsztaty z ekspertami. Mocna czerwień na ustach, graficzne oko, czy rozmyte smoky eye na powiece - sprawdź, który trend sezonu wiosna-lato 2019 pasuje do ciebie.
Podczas wydarzenia można wziąć udział w bezpłatnych usługach ekspresowych, na które nie obowiązują zapisy. Uczestniczki wydarzenia będą mogły skorzystać z porad ekspertów:
Do wyboru będą także bezpłatne, SPERSONALIZOWANE 45-MINUTOWE KONSULTACJE MAKIJAŻOWE z ekspertami luksusowych marek: Dior, HUDA Beauty, Kat Von D Beauty, Marc Jacobs Beauty, Lancôme, Smashbox, Yves Saint Laurent oraz Guerlain.
Na uczestników wydarzenia czekają również godzinne GRUPOWE WARSZTATY MAKIJAŻOWE: TRENDY WIOSNA. Podzas nich będziesz mogła odkryć jak krok po kroku wykonać looki w trendach sezonu wraz z makijażystami partnerskich marek.
W sobotę, 30 marca o godzinie 15.00 odbędzie się kulminacyjne show SEPHORA Trend Report, a podczas niego pokaz mody oraz stylizacji makijażowych w najgorętszych trendach. W sobotnim wydarzeniu wezmą również udział zaprzyjaźnione z Sephora polskie gwiazdy. Podczas Trend Report tradycyjnie nie zabranie też nowości ze świata zapachów. Grupa Volt z Egurrola Dance Studio przedstawi etiudy taneczne, podczas których zostaną zaprezentowane nowe zapachy Salvatore Ferragamo – Amo Flowerful i Thierry Mugler – Alien Man Thierry.
Propozycja dla odważnych, to przede wszystkim metaliczne usta – królujący na wielu pokazach efekt uzyskać możemy poprzez aplikację brokatów, lub domowym sposobem łącząc bezbarwny błyszczyk z kolorowym cieniem metalicznym. Nadal też w trendzie jest naturalny look – tym razem w wersji ascetycznej – z użyciem tylko podkładu wyrównującego koloryt i pudru matującego, brak w nim jakichkolwiek rozświetlaczy, różów, czy bronzerów. Trzecia propozycja, która zwróciła moją uwagę, to odważne eksperymentowanie z eye-linerami: otwarta podwójna linia uzyskana dzięki zamkniętym lukom, dwie równoległe linie, czy łączenie dwóch kolorów np. czerni z fluo.
- Sergiusz Osmański, Dyrektor Artystyczny i PR Sephora Polska