#majtkimocy i #YESgirl: charytatywne inicjatywy polskich marek z okazji Dnia Kobiet

#majtkimocy to wspólny projekt platformy zakupowej Showroom i portalu Element Żeński. Cześć dochodu ze sprzedaży bielizny zostanie przeznaczona na Centrum Praw Kobiet. Za #YESgirl odpowiadają natomiast YES i Shameless. Kupując T-shirt stworzony przez te marki wspieramy Fundację Mamy Głos.

Wygodne, odpowiednio skrojone, wykonane z dobrej jakości materiałów, bezpieczne dla miejsc intymnych - takie właśnie są majtki z kolekcji EŻ Undies. To wspólna inicjatywa znanej platformy zakupowej Showroom i Elementu Żeńskiego - portalu traktującego o świadomej pielęgnacji, zdrowiu i przyjemności. Bielizna została stworzona z myślą o codziennym komforcie niezależnie od sytuacji - w pracy,
w domu, podczas okresu czy uprawiania sportu. W dniach 7-10.03 za każdą zakupioną parę majtek *EŻ undies Showroom przeznaczy 50 zł na Centrum Praw
Kobiet.

T-shirt  #YESgirlT-shirt #YESgirl mat. prasowe Yes i Shameless

Za projekt #YESgirl odpowiadają biżuteryjna marka YES i brand Shameless, który tworzy minimalistyczną modę z nieoczywistym przesłaniem. Część dochodu ze sprzedaży limitowanego T-shirtu zostanie przeznaczona na Fundację Mamy Głos. Akcja jest skierowana do silnych, inteligentnych, inspirujących i wspierających się wzajemnie dziewczyn. Fundacja Mam Głos promuje prawa, historię i kulturę kobiet. Zakup koszulki zapewnia zorganizowanie warsztatów i bezpośrednio przyczynia się do silnego wsparcia rozwoju kobiet.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.