Nowa kampania torebek Batycki to powrót do stylu retro. Projektanci i styliści marki inspirują się nie jedną, a kilkoma dekadami, w których kobieta na różne sposoby sięgała po swoje. Lata 50. to kult tradycyjnej kobiecości, lata 60. i 70. to z kolei zabawa młodzieżowym stylem i pierwsze wyrazy buntu. Kolejna dekada zapisała się w historii wizerunkiem "power woman" - kobiety silnej i niezależnej.
Kolekcja Batycki - wiosna/lato 2019 Mat. prasowe
W latach 90. królował seksapil i minimalistyczna elegancja w klimacie Giorgio Armaniego. Mimo, że marka Batycki czerpie ze wszystkiego po trochu, efektem jest spójna i wyrazista kampania. Styl retro miesza się tu w dobrych proporcjach z nowoczesnością. Torebkom z nowej kolekcji towarzyszą eleganckie sukienki, retro spódnice z wysokim stanem i okrycia wierzchnie we wzory zwierzęce, a także rebeliancki denim i futurystyczny połysk.
Kolekcja Batycki wiosna/lato 2019 Mat. prasowe
W nowej kolekcji torebek Batycki na wiosnę-lato 2019 znajdziemy i klasyczne shopperki do pracy (w pięknym odcieniu ciepłej szarości) i oryginalne modele, które posłużą nam do urozmaicenia wiosenno-letnich stylizacji. Projektanci marki przemycili do kolekcji najmodniejsze kolory sezonu: pomarańcz, żółć i róż. Fanki retro też znajdą coś dla siebie: są pikowane torebki na ramię w stylu Chanel i modne już od kilku sezonów listonoszki w kształcie koła.
Sprawdź też: Duże skórzane torebki damskie!
Kolekcja Batycki - wiosna/lato 2019 Mat. prasowe
Nasz hit? Torebka w liście z drewnianą rączką inspirowana ikonicznym modelem Gucci. Bije od niej włoską ekstrawagancją, za którą tak bardzo wielbimy marki z Półwyspu Apenińskiego! Batycki to jednak polski brand, co cieszy jeszcze bardziej! Każda torebka sygnowana jest charakterystycznym oczkiem z bursztynu, który przywołuje na myśl polskie morze i plaże. Na wiosnę i lato taka perspektywa wydaje się idealna!
Kolekcja Batycki - wiosna/lato 2019 Mat. prasowe
Kolekcja Batycki - wiosna/lato 2019 Mat. prasowe
Zdjęcia do kampanii Batycki wykonała Malwina Sulima, która współpracowała już z marką przy poprzedniej kolekcji "Odbicie" na jesień-zimę 2018/2019. Stylizacje przygotowała Michalina Ostrowska, a dyrektor artystyczny to Rafał Tylicki.