Małgorzata Kożuchowska pojawiła się na gali 10 edycji Bizneswomen Roku z najmodniejszą torebką 2019 roku. Saddle Bag to jeden z najbardziej znanych projektów Dior, który powraca triumfalnie na wybieg i salony.
Saddle Bag zaprojektował w 1999 roku ówczesny dyrektor kreatywny francuskiego domu mody Dior, John Galliano. Torebka w kształcie siodła dostępna była w kilku wersjach kolorystycznych. Jedne modele ozdabiał słynny wzór Diorissimo, inne uszyto z eleganckiej satyny. Torebka Saddle Bag szybko zyskała status IT BAG, a jej fankami zostały między innymi Beyoncé, Paris Hilton i...Carrie Bradshaw, bohaterka kultowego serialu "Seks w wielkim mieście". Torebki w kształcie siodła sprzedawały się jak ciepłe bułeczki i przynosiły marce Dior największe zyski w segmencie dodatków. Po jakimś czasie ich popularność zaczęła nieco spadać, ale kilka lat temu znów zaczęły być modne, głównie za sprawą influencerek, które zaczęły pokazywać się z Saddle Bag vintage.
Maria Grazia Chiuri, dyrektor kreatywna domu mody Dior, postanowiła wrócić w swoich kolekcjach do flagowego projektu torebki. W sezonie jesień-zima 2018 Chiuri pokazała własną wersję Saddle Bag. Model dostępny jest obecnie w dwóch rozmiarach oraz kilku wariantach kolorystycznych (czarnym, granatowym, bordo, brązowym lub beżowym). Może być gładka lub ozdobiona charakterystycznym wzorem Dior, uszyta ze skóry bądź płótna. Jej cena? W zależności od wielkości i tkaniny waha się od 9 000 do 31 000 złotych.