Converse to kolejna marka zachęcająca kobety do definiowania własnej kobiecości i sięgająca do popularnego w ostatnim czasie ruchu empowerment. Do najnowszej kampanii promującej kolekcję "Love The Progress" Converse zaprosił artystki oraz aktywistki. Wśród nich znalazła się Polka, Kasia Gola, ekspertka ds. nowych technologii w modzie.
W wiosennej kampanii Converse poprosił nowe ambasodorki o zdefiniowanie słowa "dziewczyna". Każda z nich napisała odręcznie swoją definicję. Aktorka "Stranger Things" Millie Bobby Brown zdecydowała się mocne hasło "“GIRL is powerfu", Stephanie Kurlow pierwsza na świecie baletnica tańcząca w hidżabie napisała "Dziewczyna jest wpływowa i podejmuje ryzyko", Qin Yun Quan instruktorka samoobrony zaangażowana w budowanie poczucia własnej wartości postawiła na hasło "Dziewczyna to wojowniczka", Naomi Preizler argentyńska wokalistka wyraziła to zdaniem "Dziewczyna to człowiek. Muzyka dała mi siłę, aby mój głos był słyszalny".
Kasia Gola (pierwsza z prawej) wśród ambasadorek marki Converse Coverse
Kasia Gola to jedyna Polka w teamie Converse. Powadzi nowatorskiego bloga GeekGoesChic i pokazuje, że kobiety również świetnie radzą sobie w branży IT. Jest inicjatorką spotkań związanych z modą i technologią w polskich miastach i inspiruje młode kobiety do próbowania swoich sił w dziedzinie nowych technologii. Jej hasło to: “Dziewczyna jest zdyscyplinowana, ciężko pracuje i osiąga swój cel".