Anna Lewandowska z marką Calzedonia jest związana od kilku lat. Trenerka i żona najlepszego polskiego piłkarza występuje w kampaniach i spotach reklamowych. Jako ambasadorka marki promuje także najnowszą, wiosenno-letnią kolekcję. W tym sezonie włoski brand skupia się na ubraniach modelujących sylwetkę. W sklepach Calzedonia pojawił się właśnie nowy model spodni, który podkreśla pośladki i zapewnia efekt push-up.
Anna Lewandowska w nowej kampanii Calzedonia mat. prasowe
Produkt dostępny jest w pięciu kolorach (biały, lila, niebieski, czerwony, czarny) i rozmiarach: XS, S, M, L. Za spodnie promowane przez Annę Lewandowską zapłacimy 139,90 zł.
Calzedonia to włoska marka założona w połowie lat 80. XX wieku w Weronie. Jej asortyment obejmuje m.in. odzież plażową i kostiumy kąpielowe, odzież modelującą oraz różnego rodzaju rajstopy i skarpety.