Hiszpańska marka rozpoczęła 2019 rok z przytupem. Wygląd nowego logotypu ZARA opublikowanego w połowie stycznia, wywołał spore zamieszanie w mediach społecznościowych. Nie obyło się bez słów krytyki pod adresem marki, zarówno ze strony ekspertów i osób związanych z branżą mody, jak i zwykłych klientów popularnej sieciówki.
Kampania ZARA wiosna-lato 2019 kontynuuje kierunek obrany przez markę w poprzednim sezonie. Projektanci związani z hiszpańskim brandem znów nawiązują do egzotycznego stylu Bliskiego Wschodu. Tym razem jednak rezygnują z bogatej kolorystyki na rzecz monochromatycznej palety barw inspirowanej kolorami ziemi. W kolekcji dominuje beż, który przeplata się z ochrą oraz kremową bielą.
W nowej kolekcji ZARA bez trudu odnaleźć można najgorętsze trendy sezonu wiosna-lato 2019, przede wszystkim nawiązania do stylistyki boho. Długie tuniki oraz sukienki, które proponują projektanci marki, oglądać mogliśmy na pokazach u JW Andersona czy w kolekcji Sarah Burton przygotowanej dla domu mody Alexandra McQueena.
Kolorystyczny ascetyzm przełamują efektowne dodatki. To z jednej strony plecione dodatki, które będą jednym z hitów nadchodzącego lata - kolorowe paski, przypominające makramy, plecione mokasyny oraz wzorzyste apaszki. Z drugiej - masywna biżuteria w kolorze starego złota i mosiądzu, przypominająca lokalne wyroby, które kupić podczas wakacyjnych wojaży.