Najlepsze kampanie luksusowych marek na nowy sezon [TOP 3]

Moda 2019 to nie same ubrania. Liczy się zamysł i styl, które marki przekazują za pośrednictwem kampanii. Które z nich na sezon wiosna-lato spodobały nam się najbardziej? Wybraliśmy trzy najlepsze.

Moda 2019. Kampania Dior na nowy sezon

Najnowsza kampania Dior to hołd dla kobiecego ciała w ruchu. Inspirowana jest światem tańca, a konkretnie baletu. Dominuje tu barwa "nude" oraz biel, które kojarzą się z elegancją i subtelnością tancerek baletowych. Zdjęcia wykonał brytyjski fotograf Harley Weir, któremu udało się uchwycić nowoczesny wymiar projektów Marii Grazi Chiuri.

Kampania Dior wiosna-lato 2019Kampania Dior wiosna-lato 2019 Fot. Harley Weir / Mat. prasowe

Moja praca związana jest z celebrowaniem ciała poprzez ubranie. Ono daje nam możliwość prezentowania się w oczach innych ludzi, jak i w naszych w taki a nie inny sposób.

- mówiła dyrektor kreatywna domu mody Dior. W kampanii pokazano wybrane projekty z nowej kolekcji: lejące sukienki, topy i body oraz plisowane spódnice, które "tańczą" na zdjęciach. Oprócz tego w efektowny sposób wykorzystano grę cieniami i półprzezroczystościami. Modelki "skrywają" się za tiulowymi kotarami albo pozują w choreograficznych chwytach. Kampania jest niezwykle subtelna i zaskakująca, bo zupełnie inna niż ostatnie, dużo bardziej "surowe" przekazy. 

Kampania Dior wiosna-lato 2019Kampania Dior wiosna-lato 2019 Fot. Harley Weir / Mat. prasowe

Stella McCartney - kolekcja wiosna/lato 2019

Jeśli komuś wydawało się, że o modzie eko można mówić tylko w nudny i powtarzalny sposób, to był w dużym błędzie. Stella McCartney właśnie pokazała, jak zwrócić uwagę na ważne problemy branży, a przy okazji stworzyć kampanię elegancką, zabawną i nietypową. Wspólnym motywem wszystkich zdjęć jest okrąg, który nie znalazł się tu przypadkowo. Reprezentuje poparcie Stelli dla gospodarki cyrkularnej, czyli systemu regeneracyjnego, w którym minimalizuje się zużycie surowców i wielkość odpadów, a także emisję i utraty energii.

 

Stella McCartney od lat tworzy modę dbającą o dobro środowiska, nie stosuje naturalnych skór, ani futer, korzysta też z materiałów z recyklingu. Ostatnia kolekcja projektantki wykonana była w 60 procentach z materiałów pochodzących z odpowiedzialnych produkcji, w tym z organicznej bawełny, nylonu i wiskozy z odzysku.

W tym sezonie chciałam uchwycić cud kobiety: krąg życia i miłość do uczenia się od tych, którzy przyszli przed nami i wciąż nas inspirują. Zdjęcia reprezentują kobietę teraźniejszą i kobietę przyszłości, zamknięte w kręgach oznaczających życie, kobiecość i nadzieję na zrównoważoną, cyrkularną gospodarkę.  

- pisała na Instagramie Stella McCartney. Zdjęcia do kampanii na wiosnę i lato 2019 wykonał Johnny Dufort, a niektóre z nich przypominają obraz z kalejdoskopu. Kampania jest barwna, ale nie przesadnie. Bohaterkami są dwie topmodelki: Kate Moss i Kaia Gerber, należące do dwóch różnych pokoleń, dlatego idealnie oddające słowa i zamysł projektantki.

 

O modzie eko, jako jednym z najważniejszych trendów pisaliśmy w artykule: Rok 2018 w modzie: wielkie podsumowanie.

Trendy 2019. Giorgio Armani - eteryczna i wyrafinowana elegancja

Mistrz elegancji w nowoczesnym wydaniu, Giorgio Armani, znowu zaskakuje. Gdy wszyscy zachwycają się latami 80. i sztywnymi marynarkami w stylu "power woman", które lata temu wypromował właśnie włoski projektant, on idzie w zupełnie innym kierunku. Kampania na wiosnę-lato 2019 to hołd dla eterycznej, delikatnej elegancji, która wyróżnia się miękkimi formami i subtelnymi tkaninami. W kolekcji dominują pastelowe kolory, którym wtóruje niesamowite tło, ujęte na fotografiach przez genialnego Kurta Markusa. Zdjęcia wydają się nie mieć określonego miejsca i czasu, dlatego są magiczne.

Giorgio Armani kampania wiosna-lato 2019Giorgio Armani kampania wiosna-lato 2019 Źródło: Fot. Kurt Markus / www.kurtmarkus.com / www.armani.com

Kobieta Armaniego jest wolna, odrobinę zamyślona, ale pełna czaru. Nosi lekkie żakiety, zakładając je na gołe ciało. Nie boi się delikatnego połysku, wystawia twarz do słońca, ale też patrzy odważnie w obiektyw i trzyma ręce w kieszeniach. Znany z minimalistycznej estetyki Giorgio Armanii w tej kampanii pokazał inną wersję siebie, ale wciąż z tym samym przekazem: zakochany jest w kobiecie charyzmatycznej, silnej i niezależnej.

Giorgio Armani - kampania wiosna-lato 2019Giorgio Armani - kampania wiosna-lato 2019 Źródło: Fot. Kurt Markus / www.kurtmarkus.com / www.armani.com

Dziękujemy, że jesteś z nami. Jeśli chcesz być na bieżąco informowana o najciekawszych kolekcjach oraz zakupowych okazjach, wypróbuj nasz nowy newsletter. KLIKNIJ TUTAJ, ABY ZAPISAĆ SIĘ DO NOWEGO NEWSLETTERA.

Giorgio Armani - jak poznał go cały świat?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.