Haus Beauty - czy Lady Gaga będzie miała własną markę kosmetyczną?

Czy Haus Beauty Lady Gaga będzie nową marką kosmetyczną na rynku? Fani piosenkarki z niecierpliwością czekają na potwierdzenie informacji.

Haus Beauty Lady Gaga 

Strona thehausbeauty.com ujrzała światło dzienne pod koniec 2018 roku. I choć na razie nie ma tam żadnych informacji, a jedynym elementem jest zapisywarka do newslettera, fani piosenkarki są przekonani, że to zapowiedź nowej marki kosmetycznej Lady Gaga. Już w maju ubiegłego roku serwis theblast.com informował, że firma artystki, Ate My Heart Inc. zabezpieczyła znak towarowy marki kosmetycznej Haus Beauty, co może oznaczać tylko jedno - przygotowania do premiery czegoś wyjątkowego. Dociekliwi fani zauważyli również, że Lady Gaga zaczęła od jakiegoś czasu umieszczać na swoim instagramie zdjęcia oznaczone hashtagiem "haus beauty".  

W 2009 oraz 2010 roku artystka wzięła udział w kampanii M.A.C. Viva Glam, do której stworzyła pomadkę oraz błyszczyk. Na rynku dostępne są również dwa zapachy, które powstały we współpracy z marką COTY - Lady Gaga Fame oraz Lady Gaga Eau de Gaga. 

 

Ubiegły rok był bardzo pracowity dla piosenkarki. Swoją premierę miał film "Narodziny gwiazdy", w którym Lady Gaga zagrała główną rolę u boku Bradley'a Coopera i zachwyciła krytyków, zdobywając nominację do Złotych Globów oraz Critic's Choice. Pod koniec grudnia 2018 roku artystka otworzyła w Las Vegas rezydencję ENIGMA, w której przed dwa kolejne lata odbywać będą się koncerty z trasy o tej samej nazwie, a także występy pod szyldem Jazz&Piano. 

 

Coraz więcej artystek odnosi spektakularne sukcesy na rynku kosmetycznym. Wystarczy wspomnieć o linii produktów Kylie Jenner - Kylie Cosmetics, która pojawiła się w 2015 roku i w ciągu niespełna półtora roku przyniosła ponad 450 milionów dolarów zysku, czy o Fenty Beauty - marce należącej do Rihanny, która prężnie się rozwija i poszerza o nowe produkty do makijażu

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.