"Run Around The World" to nazwa nieprzypadkowa. Inspiracją był wyczyn Rosie Swale Pop, pierwszej kobiety, która obiegła świat dookoła. Dystans miał długość 32 tysięcy kilometrów, a cała podróż trwała 5 lat. Rosie jest świetnym przykładem dążenia do celu mimo trudności, które spotykamy na naszej drodze. Na taką właśnie kobietę, waleczną, silną i mierzącą wysoko, stawia w tym sezonie Cardio Bunny.
Nowa kolekcja Cardio Bunny to połączenie bestsellerowych produktów w odświeżonych wersjach i zupełnie nowych propozycji. Wśród nowości znalazły się ocieplane legginsy - idealne do ćwiczeń zimą. Polska marka zwraca uwagę na to, jak ważny jest odpowiedni ubiór na treningi w chłodniejsze dni. Wśród kolorów dominuje czerń, szarość i bardzo stylowy odcień jasnego brązu - "nude". Na sportowych ubraniach pojawiają się modne lampasy z logo marki. Oprócz ubrań, w nowej kolekcji znajdziemy matę do ćwiczeń oraz pierwsze perfumy Cardio Bunny o orientalno-kwiatowym zapachu.
Szczególną rolę w sesji wizerunkowej odegrała Dominika Grosicka, która wystąpiła jako modelka. Dominika zachwyciła twórców marki pasją do sportu, ale też mocnym charakterem i determinacją w dążeniu do realizacji swoich celów.
Dominika często angażuje się w akcje charytatywne i kampanie marek, które lubią pomagać. Kilka miesięcy temu pisaliśmy o mundialowych koszulkach Mohito i akcji #mistrzowskapomoc, w ramach której wspierano Fundację Dajemy Dzieciom Siłę.
Mogę śmiało polecić ubrania Cardio Bunny, sama ćwiczę w legginsach z poprzedniej kolekcji, dobrze trzymają się na pupie, nie zjeżdżają (!), a oprócz tego świetnie wyglądają. Po kilkunastu praniach nadal mają ten sam kolor.
Dziękujemy, że jesteś z nami. Jeśli chcesz być na bieżąco informowana o najciekawszych kolekcjach oraz zakupowych okazjach, wypróbuj nasz nowy newsletter! KLIKNIJ, ABY ZAPISAĆ SIĘ DO NOWEGO NEWSLETTERA!