Kolekcja pomadek ZARA
Kolekcją pomadek, zaprojektowanych w Los Angeles i wyprodukowanych we Francji, zachwycałyśmy się w ostatnim lookbooku ZARA. Odpowiedzialna za look modelek w jesiennej kampani, legendarna makijażystka Pat McGrath, wykorzystała je w mocnym, graficznym makijażu, w którym uwaga skierowana była przede wszystkim na usta. W kampanii Zara pojawiły się najmodniejsze kolory jesiennego sezonu - czerwienie o aksamitnym wykończeniu, burgund, bordo oraz fiolet.
ULTIMATTE to 12 mocno napigmentowanych pomadek o matowym wykończeniu. Specjalnie opracowana formuła wzbogacona o witaminę E nie wysusza ust i zapewnia doskonałe krycie. W linii znajdziecie pomadki od odcienii nude, przez olśniewające czerwienie, po supermodne w tym sezonie fiolety. Każda szminka zapakowana została w etui przypominające wyglądem taśmę filmu 35 mm i ozdobiona zdjęciami z jesiennej kampanii ZARA.
ULTIMATTE TRIO to palety trzech pomadek w różnych odcieniach cielistych kolorów oraz eleganckich, ciemnych fioletów.
Zestaw z edycji limitowanej ZARA
W edycji limitowanej znajdziecie zestaw do makijażu ust rekomendowany przez Pat McGrath: matową, mocno napigmentowaną pomadkę w odcieniu cielistym z różowym wykończeniem, ultramatową pomadkę w płynie w tym samym kolorze oraz lip liner do perfekcyjnego obrysowania konturu ust. Wszystkie produkty wzbogacone zostały witaminą E, która doskonale nawilża i przeciwdziała wysychaniu ust. Pomadki mają kosztować od 35 do 50 zł.
W 2007 roku w ofercie ZARA po raz pierwszy pojawiły się kosmetyki, a marka dołączyła do takich odzieżowych sieciówek jak H&M, &Other Stories czy Topshop, które oprócz ubrań i dodatków sprzedają także kolekcje kosmetyków.