Klasyka na luzie w nowej kolekcji Mohito After Hours

Wśród nowych propozycji marki Mohito przeważają modele, które z powodzeniem sprawdzą się podczas spotkania z przyjaciółmi, imprezy w klubie oraz wszędzie tam, gdzie nie obowiązują sztywne zasady dress code'u. Jest klasycznie, ale na luzie!

Miejską nonszalancję doskonale wyrażają m.in. ramoneska z frędzlami, asymetryczna spódnica z plisami oraz ogrodniczki z wąskimi nogawkami. Oprócz nich w kolekcji wyróżniają się także klasyczne trencze oraz szeroka oferta modeli z dżinsu - spodni, szortów, koszul oraz sukienek. Paleta kolorystyczna łączy w sobie wyrafinowaną czerń, subtelną biel, denim i beż, uzupełnione o pełne błysku cekinowe akcenty oraz złote detale: guziki, mankiety, nadruki i akcesoria w postaci złotych szpilek, pojemnej torby typu shopper czy okularów przeciwsłonecznych z lustrzanymi szkłami.

Poznaj ceny nowej kolekcji Mohito wiosna/lato 2015 >>

Nową kolekcję promuje sesja zdjęciowa autorstwa Marcina Gierata, w której wystąpiła piękna Renata Kurczab z agencji D'Vision. Surowy w formie lookbook nabiera wyjątkowego charakteru dzięki ilustracjom Mateusza Sudy, imitującym delikatne pociągnięcia pędzla. Za koncepcję kreatywną sesji odpowiada W P Onak.

Zobacz lookbook Mohito After Hours >>

Więcej o:
Copyright © Agora SA